سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

شرایط زیارت اهل قبور در روز پدر

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 867586
سازمان بهشت زهرا(س) در آستانه ولادت باسعادت امام علی(ع) و روز پدر با صدور اطلاعیه‌ای شرایط زیارت اهل قبور، تردد و برگزاری مراسم در روز پنج‌شنبه و جمعه ۵ و ۶ بهمن را اعلام کرد.
شرایط زیارت اهل قبور در روز پدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سازمان بهشت زهرا(س) در آستانه ولادت باسعادت امام علی(ع) و روز پدر با صدور اطلاعیه‌ای شرایط زیارت اهل قبور، تردد و برگزاری مراسم در روز پنج‌شنبه و جمعه 5 و 6 بهمن را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

به اطلاع شهروندان محترم تهرانی می‌رساند؛ پیرو هماهنگی‌های بعمل آمده با دستگاه‌های انتظامی و اجرایی به منظور ایجاد شرایط مناسب و تسهیل در تردد زائرین اهل قبور و روان سازی ترافیک در معابر و مسیرهای منتهی به این آرامستان در ایام ولادت با سعادت امام علی‌(ع) و روز پدر طی روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 بهمن 1402، شرایط تردد و برگزاری مراسم بدین شرح اعلام می‌شود:

درب‌های ورودی آرامستان بهشت زهرا(س) تا ساعت 20 به روی زائرین باز خواهد بود.

خدمات تشریفات صرفا برای مراسم خاکسپاری ارائه خواهد شد.

ورود هرگونه وانت‌بار ممنوع است.

نصب و تعویض سنگ مزار در قطعات ممنوع است.

به شهروندان توصیه می‌شود ضمن همکاری با عوامل انتظامی، راهور و اجرایی محدوده آرامستان بهشت زهرا(س)، از برگزاری مراسم خودداری کرده و مدت زمان حضور و توقف در این آرامستان را کوتاه‌تر کنند.
https://jahannews.com/vdch6qn6-23n-md.tft2.html
jahannews.com/vdch6qn6-23n-md.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *