يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مسی بر رونالدو برتری یافت +جزئیات

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 867143
لیگ ۱ فرانسه هنوز از صحبت‌های کریستیانو رونالدو دلخور است و بازهم به حرف‌های فوق‌ستاره پرتغالی واکنش نشان داده است.
مسی بر رونالدو برتری یافت +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، خبرآنلاین نوشت: پیش از مراسم گلوب ساکر ۲۰۲۳، کریستیانو رونالدو در خصوص برتری لیگ حرفه‌ای عربستان از لیگ ۱ فرانسه صحبت کرده بود که این صحبت‌های رونالدو حسابی خبرساز شد و جنجال به پا کرد. CR۷ در توصیف شرایط فوتبال عربستان گفته بود:

به نظرم لیگ عربستان در آینده بین سه لیگ برتر دنیا خواهد بود و مردم آن‌ها به این موضوع افتخار خواهند کرد. لیگ عربستان بدتر از لیگ فرانسه نیست. این لیگ رقابتی‌تر از فوتبال فرانسه است و من این موضوع را می‌توانم تنها پس از یک سال حضور بگویم. ما همین حالا هم بهتر از لیگ فرانسه هستیم.

توییتر رسمی لیگ ۱ فرانسه ساعاتی پس از این صحبت‌ها با انتشار عکسی از ام باپه و کریستیانو به شکلی طعنه‌آمیز پاسخ فوق ستاره پرتغالی را داد. این تصویر مربوط به بازی دوستانه پاری سن ژرمن و منتخب النصر و الهلال می‌شود که با برتری ۵-۴ پی‌اس‌جی خاتمه یافت. اما گویا لیگ ۱ فرانسه هنوز از دست کریستیانو و صحبت‌های او دلخور و آرام نشده است. لیگ ۱ فرانسه در حساب رسمی خود در شبکه X (توییتر سابق) با انتشار عکسی از لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن که عبارت GOAT (بهترین تاریخ در تمام دوران) دیده می‌شود، باز هم با حالت کنایه‌آمیزی به صحبت‌های CR۷ در مراسم گلوب ساکر واکنش نشان داد.
https://jahannews.com/vdcgtu97wak93q4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtu97wak93q4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *