دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

یادداشت رهبرانقلاب بر کتاب «آقای ایرانشهر»

سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 866540
متن یادداشت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «آقای ایرانشهر» نوشته رحیم مخدومی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
یادداشت رهبرانقلاب بر کتاب «آقای ایرانشهر»
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، یادداشت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «آقای ایرانشهر» نوشته رحیم مخدومی به‌تازگی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

مشروح متن این یادداشت به این‌ترتیب است:

«بسمه تعالی

نگارش و تخیل آقای مخدومی جذّاب و دامنه‌دار است. طبق معمول درباره‌ی این حقیر مبالغه و بزرگنمایی شده است. خاطره‌ی اُنس با مردم مهربان ایرانشهر برای من فراموش شدنی نیست، ولی این کتاب آن را برجسته‌تر کرد، اگر چه بخش‌های زیاد -وشاید بیشتر- رویدادهای آن دوران ناگفته مانده است.

دیماه ۱۴۰۲»

کتاب «آقای ایرانشهر» نوشته رحیم مخدومی، روایتی از خاطرات حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در دوران تبعید به ایرانشهر است که به تازگی توسط «انتشارات انقلاب اسلامی» منتشر و روانه بازار نشر شده است.

مراسم رونمایی از این‌کتاب روز هفدهم دی، در چهاردهمین همایش خورشید ولایت در سالن همایش‌های شهید سلیمانی دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر با قرائت این‌یادداشت از رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcgt397zak93n4.rpra.html
jahannews.com/vdcgt397zak93n4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *