شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲

به دام انداختن زورگیر خشن تهرانی

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 866177
رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۰۵ سنایی مرد جوانی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کرد، دستگیر شد و متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
به دام انداختن زورگیر خشن تهرانی
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: بیست و یکم دی ماه عملیات کلانتری ۱۰۵ سنایی در حال گشت زنی در محدوده خیابان "ولیعصر" تهران بودند که به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و دستگاه تلفن همراهی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود و یک اسپری گاز اشک‌آور کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه معترف و با بررسی‌های بیشتر مأموران، موتورسیکلت متهم نیز سرقتی بوده و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه دستگیری مال‌خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.
https://jahannews.com/vdccmeq4m2bqes8.ala2.html
jahannews.com/vdccmeq4m2bqes8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همش ۲۰ فقره ناقابل
Iran, Islamic Republic of
دوباره ولش می کنند از نو شروع میکنه؟!!!