پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

رضایی: آمریکا در دریای سرخ غرق می‌شود

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 866126
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حمله آمریکا و انگلیس به یمن نوشت: آمریکا مانند فرعون در نیل، در دریای سرخ غرق می‌شود.
رضایی: آمریکا در دریای سرخ غرق می‌شود
به گزار جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله آمریکا و انگلیس به یمن، دست و پا زدن غریقی را به نمایش می‌گذارد که برای نجات خود از باتلاق خودساخته جنگ غزه، تلاش می‌کنند.

وی در پایان آورده است: آمریکا مانند فرعون در نیل، در دریای سرخ غرق می‌شود.

گفتنی است؛ بامداد جمعه یگان‌های نظامی آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیرو‌های آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

براساس ادعای مقامات آمریکایی، سایت‌های آموزشی، پایگاه‌های هوایی و تأسیسات نگهداری پهپاد متعلق به انصارالله یمن، اهداف این حمله بوده‌اند.

همچنین؛ منابع رسانه‌ای بین‌المللی مدعی شده‌اند که آمریکا بامداد امروز (شنبه) به صورت یکجانبه بار دیگر حملاتی را در یمن انجام داده است.
 
https://jahannews.com/vdcgx3973ak93q4.rpra.html
jahannews.com/vdcgx3973ak93q4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آمریکا و اروپا اختلال در کشتیرانی از طریق کانال سوئز را اصلا تحمل نخواهند کرد...!!!