يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شوک فیفا به استقلال و پرسپولیس

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب: 865994
با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس بسته شد.
شوک فیفا به استقلال و پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با راه اندازی سامانه‌ای به نام «registrationbans» اقدام به معرفی تیم‌های باشگاهی از سرتاسر جهان که با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه هستند، می‌کند.

با نگاهی به فهرست باشگاه‌های ایرانی متوجه خواهیم شد که ۱۱ باشگاه با پنجره نقل و انتقالاتی مواجه هستند که در بین اسامی ۴ تیم لیگ برتری استقلال تهران، پرسپولیس، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان دیده می‌شود.

البته در این لیست نام باشگاه‌های منحل شده‌ای از جمله نفت تهران، برق شیراز، ماشین سازی تبریز، خونه به خونه بابل، پدیده و شهرخودرو مشهد و مشکی پوشان نیز به چشم می‌خورد.

طبق اعلام سایت فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال از تاریخ ۲۳/‏‬ ۱۱/‏‬ ۲۰۲۳ (۶ آذر ۱۴۰۲) به مدت ۳ دوره بسته شده است که به این معناست که باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی نمی‌تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد.

اوضاع برای پرسپولیس بهتر است و رو به روی نام این باشگاه نوشته شده که آنها تا اطلاع ثانوی محروم هستند که نشان می‌دهد با پرداخت مطالبات خود می‌توانند فوراً پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند.

دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هم مشابه استقلال تهران هستند و هر کدام ۳ دوره با پنجره بسته نقل و انتقالاتی مواجه خواهند بود. حکم تیم مس از ۱۴ آذر و برای آلومینیوم از تاریخ ۱۹ بوده است و این دو تیم هم نمی‌توانند در نقل و انتقالات پیش رو بازیکنی را به خدمت بگیرند.
https://jahannews.com/vdci3wav5t1aq32.cbct.html
jahannews.com/vdci3wav5t1aq32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *