دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

متهم اقتصادی فراری از مرز بازرگان بازگردانده شد

سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 865728
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: روز گذشته یک متهم متواری به کشور ترکیه از مرز بازرگان به کشور بازگردانده شد.
متهم اقتصادی فراری از مرز بازرگان بازگردانده شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از قوه قضائیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: روز گذشته یک متهم متواری به کشور ترکیه از مرز بازرگان به کشور بازگردانده شد. این متهم با اعلام قرمز از طریق پلیس اینترپل در تاریخ ۱۹ دی ماه از کشور ترکیه اخراج و از طریق مرز بازرگان به مسئولان قضایی ایران تحویل داده شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد: اتهام این فرد، کلاهبرداری و پولشویی است که با گزارش اداره مبارزه با جرایم اقتصادی تهران بزرگ، شکایت شکات، گزارش بانک مرکزی، اظهارات مطلعین، پرینت حساب‌های متهم و سایر اوضاع و احوال مشارالیه تحت تعقیب دادستانی تهران قرار گرفته بود.

عتباتی بیان کرد: این متهم پس از بازگشت به کشور و تفهیم اتهام، در بازداشت موقت به سر می‌برد و اقدامات قضایی لازم برای وی در حال انجام است.
https://jahannews.com/vdcdxk0jjyt0956.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxk0jjyt0956.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
لطفاً نام ببرید و بی آبرو کنید کسانی رو که با آبروی نظام بازی می‌کنند. حتی جلوی مردم شلاق بزنید.‌
بدون برخورد جدی با این ارازل اقتصادی جهاد تبیین ما کم اثره. آقایون در جهاد تبیین وقتی به این نقطه میرسیم که چرا نظام اسلامی با مفاسد اقتصادی بزرگ در حوزه بانک و خودروسازی و .. محکم برخورد نمیکنه ما دچار چالش میشیم.
به احترام خون شهدای انقلاب بدون ترحم اینا رو سرکوب کنید.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اراذل نه ارازل !!!!؟