دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

گفت و شنود/ ببندی بهتره!

سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 865611
محمدعلی الحوثی با پاسخ‌های منطقی و کوبنده خود به مجری شبکه عربی بی‌بی‌سی وی را متعجب کرده و درموضع ضعف قرار داد.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت‪:‬ مجری شبکه عربی بی‌بی‌سی از «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن پرسید؛ شما صدها ‬مایل با اسرائیل فاصله دارید، چرا مقابله با اسرائیل را وظیفه خود می‌دانید؟! و او در پاسخ می‌گوید؛ آیا بایدن و ماکرون و نخست‌وزیر انگلیس با نتانیاهو در یک آپارتمان زندگی می‌کنند؟! آنها که هزاران مایل با اسرائیل فاصله دارند!

گفتم: دیگه چی؟!

گفت: مجری می‌گوید حملات شما به کشتی‌ها ضربه‌ای به اسرائیل نمی‌زند! و الحوثی می‌گوید پس چرا این‌همه می‌نالند و از فلج شدن بندرهایشان می‌گویند و علیه ما ائتلاف تشکیل می‌دهند؟!

گفتم: هزاران آفرین، صد بارک‌الله. خُب دیگه چی؟!

گفت:‌ مجری می‌گوید، شما در میان مردمتان محبوبیت ندارید و کارهای بیخودی می‌کنید! و دلاور حوثی می‌گوید اگر محبوبیت مردمی نداشتیم نمی‌توانستیم ۹ سال در مقابل ائتلاف آمریکا و اسرائیل و انگلیس و عربستان و امارات و ۱۷ کشور مقابله کنیم‌. ضمناً تو حرف بیخودی می‌زنی، چون اگر یک کلمه از فلسطین دفاع کنی اخراجت می‌کنند.

گفتم: به یارو گفتند؛ درباره فهم و شعور یک جمله بگو، سینه‌اش را صاف کرد و گفت؛ من از عمرم چه فهمیدم؟ همین اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم! بعد پرسید؛ کِیف کردین؟!
گفتند؛ آره ولی بهتره وقتی می‌خوای حرف بزنی دهنتو ببندی!
https://jahannews.com/vdcezn8vzjh8ppi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezn8vzjh8ppi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *