شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

«رادیو انقلاب» ۱۹ دی آغاز به کار می‌کند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 865534
«رادیو انقلاب» ۱۹ دی همزمان با سالروز قیام مردم قم برای نهمین بار آغاز به کار می‌کند و صدای گفتمان انقلاب اسلامی به گوش همه ایرانیان می‌رسد.
«رادیو انقلاب» ۱۹ دی آغاز به کار می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون سال‌های گذشته «رادیو انقلاب» در جایگاه یک رادیوی تخصصی مناسبتی فعالیت خود را در نهمین سال تاسیس از ۱۹ دی آغاز می‌کند، تا در جهت تبیین حقایق انقلاب اسلامی از شکل‌گیری تا گام دوم با رویکردی کنشی و ایجابی به برنامه سازی در پهنه رسانه بپردازد.

امسال متأثر از شرایط مختلف جهانی و داخلی به خصوص دو موضوع مهم منطقه‌ای و داخلی (طوفان‌الاقصی و جنگ غزه) و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند، راهبرد محوری رادیو انقلاب مبتنی بر «آگاهی‌بخشی گفتمانی» تدوین می‌شود.

در این فرآیند با رویکردی مترتب بر «جهاد تبیین» تلاش خواهد شد تا هم از منظری ایجابی به ریشه‌ها، روندها، جریان شناسی، واقعیت‌ها، گام دوم و چشم‌انداز انقلاب اسلامی بپردازد و هم در مواجهه با جنگ نرم دشمن، خنثی‌سازی عملکرد معاندین را در راس اهداف خود داشته باشد.

این شبکه رادیویی که ۱۹ دی همزمان با قیام مردم قم ساعت ۱۴ از موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز، آغاز به کار می‌کند، سعی می‌کند مبتنی بر مفهوم «ایران قوی» به عنوان دال مرکزی این شبکه در سال ۱۴۰۲؛ با ترسیم انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف به تبیین واقعیات مترتب بر جایگاه واقعی ایران انقلابی در منطقه و جهان، مردم سالاری دینی، گفتمان مقاومت و بین‌المللی شدن انقلاب اسلامی تمرکز کند و برای مخاطبان خود به خصوص نسل جوان به یک مرجع صادق، جامع و جذاب رسانه‌ای تبدیل بشود.

رضا کوچک زاده تهمتن مدیر رادیو گفتگو، مدیریت «رادیو انقلاب» را برعهده دارد و این رادیو به صورت ۲۴ ساعته با حضور مردم، مسئولان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف مرتبط با انقلاب اسلامی تا ۲۳ بهمن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
https://jahannews.com/vdcipwav5t1aqw2.cbct.html
jahannews.com/vdcipwav5t1aqw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یاد باد آن روزگاران یاد باد