دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جهان نیوز:

منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا در خطر است/ اضلاع جبهه مقاومت و آزادگان جهان انتقام عملیات تروریستی کرمان را خواهند گرفت/ مکان، زمان و مرزهای جنگ را جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 865512
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در شرایط حاضر منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا در سراسر دنیا در خطر است.
منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا در خطر است/ اضلاع جبهه مقاومت و آزادگان جهان انتقام عملیات تروریستی کرمان را خواهند گرفت/ مکان، زمان و مرزهای جنگ را جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند
گروه سیاسی جهان نيوززهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نيوز درباره جنایت تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: حادثه تروریستی کرمان توجه جهانیان را به خود جلب کرد و نشان دهنده اوج مظلومیت ملت ایران است. ملتی که حضور پیدا کرده بود برای عزاداری سردار سلیمانی که پرچمدار مبارزه با داعش بود.
 
وی در واکنش به بر عهده گرفتن مسئولیت حمله تروریستی کرمان توسط داعش، گفت: مسئولیت این جنایت را داعش پذیرفت در شرایطی که جهانیان می‌دانند پشت سر داعش صهیونیست بین‌الملل می‌باشد. آنچه که مُسلم است تشکیل داعش توسط آمریکا، اسرائیل و صهیونیست بین الملل است موضوعی که اعتراف دولتمردان آمریکایی را هم به همراه داشته است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تلاش عده‌ای برای تبرئه اسرائیل و آمریکا از جنایت تروریستی در کرمان، بیان کرد: برخی که طرفدار رژیم صهیونیستی هستند اکنون می‌خواهند این رژیم را از این جنایت مُبرا کنند. اما افکار عمومی دنیا و ملت فهیم ایران متوجه پیوستگی ماهیت رژیم صهیونیستی و داعش هستند. قاعدتاً حمایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا منجر به شکل گیری گروه تروریستی به نام داعش شده و اکنون هم ادامه این حمایت‌ها باعث این جنایت‌ در کشور ما شده است.
 
الهیان با بیان اینکه در طول این ایام اخیر رژیم صهیونیستی چند جنایت را انجام داده، گفت: یکی از آن‌ها ترور شهید سید رضی موسوی، دیگری ترور صالح العاروری عضو برجسته حماس و در نهایت حادثه تروریستی کرمان بود. هدف از این جنایت‌ها این است که توجه‌ها از غزه منحرف شده تا اینها بتوانند در سایه تحت الشعاع قرار دادن جنایت‌هایی که علیه مردم مظلوم غزه می‌شود این جنایت‌ها را ادامه دهند و توجه افکار عمومی جهان را به حوادثی در سایر نقاط جهان جلب کنند.
 
وی درباره نحوه انتقام از اسرائیل، بیان کرد: انتقام سختی را رژیم صهیونیستی پیشرو دارد اما اینکه در چه زمان یا مکانی و به چه شیوه‌ای و توسط چه کسی این انتقام گرفته شود این محفوظ است و آینده مشخص خواهد کرد. در شرایط حاضر منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا در سراسر دنیا در خطر است. این انتقام توسط ملت‌های آزاده‌ جهان و همچنین اضلاع جبهه مقاومت و به صورت انتقامی سخت در انتظار رژیم صهیونیستی است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهدید منافع آمریکا و اسرائیل توسط جبهه مقاومت، افزود: منافع رژیم صهیونیستی در منطقه و آمریکا در سراسر جهان در طول چند ماه گذشته در خطر بوده و به خاطر حمایت آمریکا از اسرائیل حدود 150 پایگاه آمریکا در منطقه مورد هدف قرار گرفت. در واقع این خبرها و اخبار انتقام جبهه مقاومت را آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی منتشر نمی‌کنند.

الهیان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تلاش دارد با این حرکت‌های تروریستی ایران را هم وارد جنگ کند، گفت: اما این ایران است که مکان، زمان و مرزهای این جنگ و نبرد حق علیه باطل را مشخص می‌کند و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند زمان و مکان این جنگ را مشخص کند.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که کوچکترین پاسخ ایران به ادامه گستاخی‌های اسرائیل چه می‌تواند باشد، بیان کرد: اگر رژیم صهیونیستی درباره تمامیت جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند قطع و یقین این امر مساوی با محو رژیم صهیونیستی از نقشه جهان خواهد بود.
https://jahannews.com/vdcezn8vwjh8pni.b9bj.html
jahannews.com/vdcezn8vwjh8pni.b9bj.html
برچسب ها: زهره الهیان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برو به خانه داری و همسرداری برس که افضل اعمال است
ی
Iran, Islamic Republic of
مکان، زمان و مرزهای جنگ را با صبر انقلابی و دور از هیجانات ، جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند.
به یاری خداوند متعال جل جلاله.