دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

یادداشت رهبر انقلاب برای شهید ستاری

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 865173
رهبر معظم انقلاب اسلامی در یادداشت تقدیر از شهید ستاری که شش ماه قبل از شهادت صادر شده بود، خطاب به شهید ستاری تاکید کردند: باور داشته باشید تا همه‌جا می‌شود پیش رفت.
یادداشت رهبر انقلاب برای شهید ستاری
به گزارش جهان نيوز، به مناسبت سالروز شهادت امیرسرلشکر منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای متن یادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شهید ستاری و تقدیر از فعالیت‌های تحقیقی و دانش‌محور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را منتشر می‌کند.

متن یادداشت فرمانده کل قوا که اول خرداد ۱۳۷۳ -حدود شش ماه قبل از شهادت سرلشکر ستاری نگاشته شده- به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
بحمدالله کار تحقیق در نیروی هوائی پایه‌ی استواری یافته است، و تحقیق خود پایه‌ی پیشرفت علم است.

وقتی نیرو‌های مسلح از درون خود، دانش و معرفت جوشیدند باید یقین کرد که استقلال، نه فقط یک اسم و ادّعا، که یک واقعیت و تبلور است.

من این پدیده را در نهاجا به‌وضوح می‌بینم، و از همه‌ی دست‌اندرکاران، از فرمانده نهاجا که اهل علم و تحقیق است، از جهاد خودکفائی که نخستین پرچم خودباوری را بلند کرده است و از یکایک کسانی که در این پیشرفت مؤثر بوده‌اند، تشکر می‌کنم.

مهم این است که اولاً باور داشته باشید که حالا کار را آغاز کرده‌اید و نپندارید که کار را تمام کرده‌اید ثانیاً باور داشته باشید تا همه‌جا می‌شود پیش رفت.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۳۷۳/۳/۱
 
https://jahannews.com/vdchqmn6x23n-zd.tft2.html
jahannews.com/vdchqmn6x23n-zd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت کند این فرمانده دلاور ارتش اسلام را که به دور از هیاهو و تبلیغ، پیرو ولی فقیه زمان خود بود و همچو شهدای سرافراز صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی به مقام رفیع شهادت رسید.