شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

چند دانش آموز در حادثه کرمان شهید شدند؟

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب: 865116
وزیر آموزش و پرورش با انتشار متنی، نسبت به شهادت ۲۰ دانش آموز در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان واکنش نشان داد.
چند دانش آموز در حادثه کرمان شهید شدند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با انتشار متنی در صفحه ویراستی اش، نسبت به شهادت ۲۰ دانش آموز عزیز در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان واکنش نشان داد و نوشت:

لیست غایبان کلاس شنبه مشخص شد
اما نه غایب…که برای همیشه حاضر
آنها در کلاس‌های ما نیستند. به کلاس عموقاسم‌شان رفته اند و در مکتب شهادت با معدل ۲۰ فارغ التحصیل شدند.

اقتدای نوگلانِ دانش آموز در زنگِ شهادت به مولایشان ابا عبدالله الحسین و شهدای خردسال کربلا، را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)؛ مقام عظمای ولایت؛ خانواده این عزیزان؛ هم کلاسی‌ها؛ معلمان و جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این اقدام تروریستی ناجوانمردانه بی پاسخ نخواهد ماند.

انتقامِ سخت از دشمنان این مرز و بوم و خونخواهی از خونِ پاک این شهیدان گرانقدر؛ با تربیتِ سلیمانی‌ها و دانش آموزانی شایسته، متعهد و عاشق فرهنگ و وطنِ ایران اسلامی خواهد بود؛ با فضل الهی...

از معاونت پرورشی و فرهنگی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌خواهم مظلومیت دانش آموزان شهیدمان را هنرمندانه به تصویر بکشند.
https://jahannews.com/vdcezn8vpjh8pzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezn8vpjh8pzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یادشان گرامی نام و یادشان سالیان سال بر سر زبانهاست انها حاضرین کلاس درسشان هستند تا ابد خداوند صبر به خانواده های عزیزشان بدهد