شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حادثه تروریستی کرمان، واکنشی به شکست های اسرائیل در غزه است

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 865030
کارشناس امور سیاسی و مسائل بین الملل گفت: محور مقاومت باید همچنان به مبارزه ادامه دهد و اسرائیل با اقدامات تروریستی که حاکی از شکستهای آن در غزه است قصد دارد ذهن بازیگران را به سوی مجموعه واکنشهای احساسی ببرد که از این واکنشها، محوری علیه جبهه مقاومت را سازمان دهی کند.
حادثه تروریستی کرمان، واکنشی به شکست های اسرائیل در غزه است
به گزارش جهان نيوز، ترور امروز در کرمان یک استراتژی واکنشی است و مجموعه اتفاقات ترکیبی بیانگر این است که اسرائیل در حال اجرای سیاستهای دیگری از جمله ترور شخصیتها است و این مرحله آخرین مرحله استراتژی در حوزه نظامی است

محمدحسن دهقانی کارشناس امور سیاسی و مسائل بین الملل در گفتگو با سراج24، پیرامون حادثه تروریستی امروز در کرمان در حوار مقبره شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این حادثه یک حادثه ترکیبی چندوجهی و مربوط به تحولاتی است که در منطقه به وقوع پیوسته که از هفتم اکتبر شروع شده و به جایی رسیده که رژیم صهیونیستی با طراحی که آمریکا برای آن انجام می دهد در حوزه های مختلف، ارزشهای افزوده ای را که برای خود ساخته بود از دست می دهد و مجبور به درگیری های دیگری است.

وی ادامه داد: این درگیریها از جمله شهادت سیدرضی در سوریه، حادثه دیشب در لبنان و حادثه تروریستی امروز در کرمان پالسهایی حاکی از اجرای سیاستهای جدید می دهد و لازم است محور مقاومت هم دقت نظر بیشتری در این خصوص داشته باشد.

کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل بیان داشت: ترور امروز در کرمان یک استراتژی واکنشی است و مجموعه اتفاقات ترکیبی بیانگر این است که اسرائیل در حال اجرای سیاستهای دیگری از جمله ترور شخصیتها است و این مرحله آخرین مرحله استراتژی در حوزه نظامی است که نشان می دهد ما باید وارد یک نبرد چندوجهی در سطوح مختلف شویم.

دهقانی تصریح کرد: محور مقاومت باید همچنان به مقاومت و مبارزه ادامه دهد و اسرائیل با اقدامات تروریستی که حاکی از شکستهای آن در غزه است قصد دارد ذهن بازیگران را به سوی مجموعه واکنشهای احساسی ببرد که از این واکنشها با تجمیع نظرات بین المللی بهره گیری کرده و محوری علیه جبهه مقاومت را سازمان دهی کند.

وی اضافه کرد: می توان پیش بینی کرد که فرماندهان هوشمند محور مقاومت در روزهای آتی سیاساتهای خود را تغییر سطح می دهند و در سطح دیگری مبارزه خواهند کرد که شاید مانند آن را تاکنون در غزه شاهد نبوده ایم.
https://jahannews.com/vdcjtieoyuqemyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtieoyuqemyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *