شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

برکناری ۲ فرماندار به دلیل جانبداری در انتخابات

سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 864718
استاندار فارس با تاکید بر ضرورت حفظ امانت داری و سلامت در فرآیند انتخابات، گفت: ۲ نفر از فرمانداران این استان که در فرآیند انتخابات پیش رو جانبداری کرده بودند، از کار برکنار شدند.
برکناری ۲ فرماندار به دلیل جانبداری در انتخابات
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدهادی ایمانیه شامگاه دوشنبه در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با بیان اینکه به تمام فرمانداران سراسر فارس هشدار جدی پیرامون برگزاری انتخابات پیش رو صادر شده است، اظهار کرد: صندوق رای به عنوان امانت مردم نزد مسئولان است و هیچ مسئول دولتی و اجرایی حق جانبداری در انتخابات را ندارد.

وی ادامه داد: ۲ نفر از فرمانداران استان فارس که در فرآیند انتخابات امسال جانبداری کرده بودند از کار برکنار شدند تا مساله امانت داری و سلامت انتخابات رعایت شود.

استاندار فارس اضافه کرد: سعی داریم اعتماد مردم در انتخابات پیش رو جلب شده و در پی آن مشارکت در انتخابات اسفندماه امسال نیز افزایش پیدا کرده و مشارکتی در شان مردم این دیار پهناور و کهن رخ دهد.

وی به موضوع امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و در خاتمه گفت: دقت کافی در این زمینه بکار گرفته شده و تلاش داریم که محل استقرار صندوق های رای به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به طور کامل ایمن شود.
https://jahannews.com/vdcb8abwwrhb0zp.uiur.html
jahannews.com/vdcb8abwwrhb0zp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *