پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۳
سردار قاآنی:

طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است/ آمریکا فکر نکند که این جنایات در کارنامه‌اش نوشته نشده است

جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 864278
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملا فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است.
طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است/ آمریکا فکر نکند که این جنایات در کارنامه‌اش نوشته نشده است
به گزارش جهان نيوز، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران طی اظهارات مهمی درباره طوفان الاقصی اظهار داشت: طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است که مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شد.

وی افزود: آمریکا فکر نکند که این جنایات در کارنامه اش نوشته نشده است و در فرصت مناسب پاسخگو خواهد بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد:رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون چه دستاوردهایی داشتند؟ هنر آنها فقط کشتن زنان و کودکان بی‌گناه است.

 قاآنی خاظرنشان کرد: شما شهید رضی موسوی را می‌کشید زیرا نتوانستید در میدان جنگ غزه چیزی به دست آورید و ایران به نقشه‌های شما کشیده نمی‌شود.

وی خطاب به آمریکایی‎ها گفت که اگر به رفتارهای غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهید، مقاومت عراق ملاحظات خود را کنار گذاشته و به شما پاسخ دیگری خواهد داد.
 
https://jahannews.com/vdccm0q442bqei8.ala2.html
jahannews.com/vdccm0q442bqei8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
United Kingdom
سردار عزیزمان برای محو کردن از الان بهتر زمانی پیدا میکنیم؟ فقط یک یا علی باید گفت...
...
جانباز
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدم اخر چی شد . رهبری معظم دخالت ایران را رد کردند . سردار قاآنی فرمودند عملیات کاملا فلسطینی ولی سردار سخنگوی سپاه گفتند نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است.