يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تهیه‌کننده شهرزاد همچنان در‌ زندان

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 863792
درحالی‌که برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند محمد امامی، متهم اقتصادی تبرئه شده، قوه قضاییه اعلام کرد که این محکوم هم‌اکنون در زندان است و در حکم ۲۰ سال حبس او هیچ تغییری رخ نداده است.
تهیه‌کننده شهرزاد همچنان در‌ زندان
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری، در روزهای اخیر خبری در رسانه‌ها منتشر شد که از تبرئه محمد امامی، تهیه‌کننده سینما حکایت داشت. این در حالی بود که پرونده این مرد در شعبه ۳ دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال نامشروع مورد رسیدگی قرار گرفته و وی به۲۰ سال حبس، رد مال و پرداخت جزای نقدی محکوم شده بود.

امامی اما اتهامات دیگری همچون توهین، اهانت و جعل نیز داشت که برای این عناوین اتهامی ‌ درخواست اعاده دادرسی داده بود. در نهایت نیز با درخواست او موافقت شد‌ و اتهام جعل وی بار دیگر مورد رسیدگی قرار گرفت و او از این اتهام تبرئه شد. پس از اعلام برائت وی از اتهام جعل بود که برخی رسانه‌ها خبر از تبرئه وی دادند و این‌طور القا کردند که وی از همه اتهاماتش تبرئه شده است.

این در حالی است که اتهام اصلی محمد امامی یعنی اخلال در نظام اقتصادی کشور و محکومیت وی، بدون تغییر باقی مانده و او در زندان است.

همچنین در مورد برخی ادعاها که عنوان شده بود او در مرخصی طولانی مدت و یا آزاد بوده و دوران محکومیت خود را در زندان سپری نکرده است، قوه قضاییه اعلام کرد که این ادعا صحت نداشته و وی در طول دوران مدت محکومیت خود فقط یک دوره مرخصی رفته است.
https://jahannews.com/vdcco1q4i2bqem8.ala2.html
jahannews.com/vdcco1q4i2bqem8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *