يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای کابل برق در کرج

يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 863718
فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از سارقان حرفه ای کابل و تجهیزات برق در منطقه مهرویلا این شهرستان خبرداد.
دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای کابل برق در کرج
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان گودرزی با اشاره به دستگیری ۱۱ سارق کابل برق، گفت: در پی گزارش‌های مبنی بر سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو در محدوده مهرویلا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۷ کرج قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس و اشراف اطلاعاتی مأموران کلانتری، ۱۱ نفر از عاملان سرقت کابل برق در این منطقه شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی مأموران موفق به دستگیری همه سارقان شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: از سارقان مقدار زیادی کابل و سیم برق و نیز تعدادی تجهیزات مخابراتی کشف شد که طبق اظهارات متهمان سرقت‌ها عمدتاً از ساختمان‌های نیمه کاره انجام می‌شد.

وی در پایان اظهار کرد: ۲۰ فقره سرقت صورت گرفته از سوی اعضای این باند کشف و مالباختگان به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
https://jahannews.com/vdca6enaa49ni01.k5k4.html
jahannews.com/vdca6enaa49ni01.k5k4.html
برچسب ها: دستگیری سارق کرج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک دستشان را قطع کنید
Iran, Islamic Republic of
مالباخته را به دادگاه مهرفی کردید
مشاور رسانه ای ندارید؟؟؟