چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

سرلشکر سلامی: سپاه باید از پایین به مردم نگاه کند

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 863362
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سپاه باید در مقابل مردم متواضع و نرم خو باشد گفت: ما باید از پایین به مردم نگاه کنیم و در برابر دشمنان مقاوم و سخت باشیم.
سرلشکر سلامی: سپاه باید از پایین به مردم نگاه کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو،  فرمانده کل سپاه صبح امروز در جمع شرکت کنندگان در مرحله نهایی مسابقات قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس با بیان اینکه سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات قرآن است گفت: فرمانده کل قوا در یکی از بازدید‌های سپاه فرمودند سپاه تجلی این آیه از قرآن است که «لمسجد اساس علی التقوی».

پس تقوی در سپاه یک حقیقت جاری است و خانه‌های پاسداران هم باید تجلی آیات قرآن باشد.

سرلشکر سلامی سپاه را بابی از ابواب جنت دانست و گفت: این به آن خاطر است که سپاه بابی از جهاد است و جهادگران مجتبای خداوند یعنی برگزیده او هستند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه باید در مقابل مردم متواضع و نرم خو باشد گفت: ما باید از پایین به مردم نگاه کنیم و در برابر دشمنان مقاوم و سخت باشیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما اصحاب ثبات قدم است. اهل فرار نیستیم و زره ما پشت ندارد.
فرمانده کل سپاه با آگاهی از حضور پدر شهید حسنی کارگر شهید قاری منا با ذکر خاطره‌ای از این شهید گفت: او سرباز سپاه بود و می‌خواست به مکه برود، اما من مخالفت می‌کردم - که البته مخالفتم دلیل داشت- و بالاخره موافقت کردم و او الان مدتهاست در معراج است.

وی با استناد به آیه‌ای از سوره حشر گفت: خداوند امروز صهیونیست‌ها را از جایی عذاب می‌کند که فکرش را نمی‌کنند.

فرمانده سپاه در پایان تاکید کرد: بر اساس وعده الهی دشمنان به زودی شکست خواهند خورد.
https://jahannews.com/vdcfvmdc0w6dvma.igiw.html
jahannews.com/vdcfvmdc0w6dvma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت