شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۹

تأسیس یک شبکه جدید در صداوسیما

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 863025
سحاب به عنوان شبکه تازه تأسیس صدا و سیما قرار است با ۲۴ سرویس زبانی در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیا قدم بردارد.
تأسیس یک شبکه جدید در صداوسیما
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شبکه سحاب گام جدیدی در برون‌مرزی صدا و سیما به شمار می‌رود که در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیاست.

در توضیحات تکمیلی راجع به ماهیت و مأموریت این شبکه آمده است: توجه به فضای‌مجازی و ظرفیت روایت‌سازی در آن در قالب‌های مختلف در اولویت این شبکه قرار داشته و تلاش می‌شود تا خرده پروژه‌ها و کلان پروژه‌های رسانه‌ای براساس اولویت‌های سیاستی در 24 سرویس زبانی موجود در این شبکه به فراخور، تعریف شده و به مرحله اجرا خواهد رسید.

محوریت محتوایی در این شبکه، روایت ایران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، اندیشه‌ای، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و حوزه پیشرفت است و حول آن مسائل منطقه و جهان نیز مورد توجه قرار دارد.

فرم ارائه محتوا در این شبکه نیز بر پایه فرم‌های متناسب و مرسوم وب و شبکه‌های اجتماعی است و در برخی زبان‌های دارای اولویت به سمت تلویزیون‌های اینترنتی و در برخی زبان‌ها نیز رادیوهای آنلاین یا رادیوهای فرکانسی در دستور کار این شبکه قرار خواهد داشت.

حسین شیخیان به عنوان مدیر شبکه تازه تأسیس «سحاب» انتخاب شده است.
او  مشاور امور بین‌الملل معاون برون مرزی و سرپرست اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون‌مرزی  و پیش از این مدیر کارگروه مطالعات تبلیغ بین‌الملل پژوهشکده سازمان تبلیغات اسلامی بوده و مدیریت رسانه‌های مجازی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در مناطق شبه قاره هند و شرق آسیا و جنوب شرق آسیا را نیز عهده‌دار بوده است.

همچنین راه‌اندازی و هدایت مجموعه‌های مستقل فرهنگی و رسانه‌ای مختلف در عرصه بین‌الملل طی سال‌های 1390 تاکنون و نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستندهای پژوهشی و تلویزیونی را در کارنامه دارد.
https://jahannews.com/vdcb5fbwsrhb0gp.uiur.html
jahannews.com/vdcb5fbwsrhb0gp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هرچند دیره ولی بازم خوبه...
حتما برای داخل ایران هم پخش بشه. شاید خودتحقیری مسیرش را عوض کرد.
حجت
Iran, Islamic Republic of
به خودرو داخلی بنازیم یا به صنعت کشاورزی یا مدرنیته، ؟؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خوب مگر صدا سیما خودش چه کرده و شبکه های وابسته به به این سازمان کم بودند که یکی دیگه هم اضافه شده ...
Iran, Islamic Republic of
خب این خیلی خوبه .
حسام
Iran, Islamic Republic of
همش آتیش زدن پول بیت المال هست وقتی صدا سیما بیننده نداره این کارا واسه چیه؟
Iran, Islamic Republic of
....!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
....
محمد حسین
Romania
شبکه شش بزنید
سعیده
Iran, Islamic Republic of
.....