يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
پاسخ سردار باقرزاده به یک شبهه؛

چه چیزی داخل تابوت شهداست؟

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب: 862966
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به کشف پیکر شهدا از شبهات در مورد عملیات تفحص سخن گفت.
چه چیزی داخل تابوت شهداست؟
به گزارش جهان نيوز، تشییع 280 شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که پیکرهای مطهر آنها در جریان عملیات تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در مناطق عملیاتی پیدا شده است، واکنش برخی مخالفان نظام که تحمل مشاهده اثر گذاری این حرکت عظیم فرهنگی در سراسر کشور ندارند را برانگیخت.
 
شهدا در یک روز تشییع می‌شوند اما روزها و ماه‌ها تلاش می‌شود شهیدی تفحص شده و چشم انتظاری خانواده پایان یابد.
 
امروز دوشنبه 27 آذر ماه 1402 پیکر مطهر یک شهید دیگر در جریان کاوش ابدان شهدا کشف شد. سردار سید محمدرضا باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به کشف پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس گفت: لحظاتی پیش پیکر مبارک و طیبه شهید عزیز پاسداری از شهدای عملیات خیبر در جزیره مجنون جنوبی عراق پیدا شد. فرایند پیدا شدن این شهید و محل بر جای ماندن او به خوبی گویای این معناست که این شهید چگونه و کجا پیدا شده و در چه عمقی از خاک قرار داشته است.
 
وی افزود: این شهید الان چه پیامی را می‌تواند برای آن افرادی که شبهه می‌کنند داشته باشد. شبهه هایی در مورد چگونگی پیدا شدن این شهدا و اینکه اساساً این افراد شهید هستند یا خیر و یا آن چیزی که داخل تابوت‌ها قرار می‌گیرد چیست؟ همه این‌ها را همین شهید عزیز یکجا پاسخ می‌دهد.چند روز پیش خانم خبرنگاری توئیتی را عنوان کرده و شبهه کرد و حالا این شهید عزیز پاسخ می‌دهد.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: امیدوارم روشنگری این شهید همیشه برای کسانی که مسئله را باور ندارند درسی باشد. در این رابطه ما گلایه مند هستیم که با مسئله غیر منصفانه برخورد می‌کنند. به هر حال وظیفه بود این مسائل به اطلاع عموم مردم رسانده شود. تا آن کسانی که هنوز نسبت به این عملیات شبهه افکنی می‌کنند بیدار شوند و با آن اینطور رفتار نکنند.
https://jahannews.com/vdcepw8vpjh8poi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepw8vpjh8poi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *