سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

آخرین اخبار از حمله تروریستی راسک

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 862938
وزیر کشور گفت: دستگیری عوامل حمله تروریستی راسک به صورت جدی در حال پیگیری است.
آخرین اخبار از حمله تروریستی راسک
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره حمله تروریستی راسک و دستگیری عوامل این عملیات تروریستی گفت: این موضوع به عنوان یک کار جدی در منطقه در حال تعقیب است و به محض آنکه اطلاعات جدیدی به دست آید، به استحضار مردم می‌رسانیم.

وزیر کشور اظهار کرد: در جلسه امروز با استانداران چند نکته مهم را مطرح کردیم؛ اولین موضوع درباره مسائل فرهنگی بود و پس از آن درخصوص انتخابات و موضوعات اقتصادی صحبت‌هایی شد.

وزیر کشور گفت: موضوعات فرهنگی و فعال شدن هر چه بیشتر شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها و شکل قرارگاهی آنها مورد بحث قرار گرفت و نقطه نظرات منعکس شد.
وی ادامه داد: در بحث انتخابات، بیشترین موضوع درباره مشارکت بود که مورد گفتگو قرار گرفت. درباره مسائل اجرایی بحث‌هایی شد و موضوع سوم هم درباره مسائل اقتصادی بود که با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور  و مسئولین بانک مرکزی صحبت‌هایی شد. 

وحیدی بیان کرد:  یکی از مسائل مهم دولت و شعار ما، رشد تولید و مهار تورم است. حول این مسئله صحبتهایی توسط استانداران انجام شد و پیشنهادات مختلفی در ارتباط با مسائل مربوط به تامین مالی مطرح شد. 

وزیر کشور اظهار کرد: موضوع راه اندازی واحد‌های راکد همچنان به عنوان سیاست مهم دولت مورد بحث قرار گرفت. درباره تامین کالا‌های اساسی مردم صحبت‌هایی شد و کار‌هایی که باید در سطح ملی و استانی صورت گیرد و نتیجه این موضوعات در جهت توسعه و پیشرفت عملی شود. برای این توسعه و پیشرفت پروژه‌هایی که وجود دارد باید با فوریت بیشتری تامین مالی شوند.

وزیر کشور گفت: بانک مرکزی قبول کرده که بعضی از پروژه‌ها را سریع‌تر تامین مالی کند و همچنین از روش‌های جدید تامین مالی استفاده کند.
https://jahannews.com/vdcdsx0jjyt09n6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsx0jjyt09n6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *