جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

افزایش آلودگی هوای تهران از سه شنبه

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 862826
طبق پیش بینی هواشناسی استان تهران، از سه شنبه با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.
افزایش آلودگی هوای تهران از سه شنبه
به گزارش جهان نيوز، بر اساس داده‌های هواشناسی استان تهران وضعیت جوی استان طی امروز اسمانی صاف تا قسمتی ابری و استقرار جوی پایدار بر روی استان و انباشت تدریجی آلاینده ها و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پر تردد شهری در نیمه جنوبی و مراکز شهری پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه تا صبح سه شنبه با عبور از امواج از تراز میانی جو، بروز ناپایداری در سطح استان، افزایش ابر و افزایش باد و احتمال وزش باد شدید، افزایش کیفیت هوا و در ارتفاعات بالادست به ویژه ارتفاعات شمال شرق، بارش پراکنده برف مورد انتظار است.

از سه شنبه بعدازظهر به تدریج با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه تا پنج شنبه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و انباشت آلاینده ها به ویژه ذرات p.m۲.۵ و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdcj88eomuqemoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj88eomuqemoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *