شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

سر شاخ شدن این کشتی‌گیر شگفتی‌ساز با یزدانی

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 862598
نفر اول قهرمانی کشور براساس اعلام چرخه انتخابی کشتی آزاد در وزن ۸۶ کیلوگرم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.
سر شاخ شدن این کشتی‌گیر شگفتی‌ساز با یزدانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری پیگیری شد و در وزن ۸۶ کیلوگرم اتفاق جالبی رخ داد. در حالی که باور خیلی‌ها این بود علی سوادکوهی با تغییر وزن و درخشش در لیگ بتواند خود را به جمع مدعیان ۸۶ کیلوگرم برساند اما نتیجه‌ای که او به یکباره و در واپسین لحظات واگذار کرد، اجازه نداد تا با قهرمانی به عنوان رقیب حسن یزدانی پا به میدان بگذارد.

وی در فینال مقابل هادی وفایی‌پور قرار گرفت و در حالی که ۴ بر صفر پیش بود اما با یک خاک نتیجه را ۶ بر ۴ واگذار کرد تا یک شگفتی دیگر رقم بخورد.

براساس اعلام چرخه انتخابی در وزن ۸۶ کیلوگرم، نفر اول قهرمانی کشور (وفایی‌پور) به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و در صورت کسب مدال طلا به مرحله نهایی انتخابی راه می‌یابد. در این صورت نتایج حضور این کشتی‌گیر با حسن یزدانی در یک تورنمنت بین‌المللی و یا رقابت انتخابی، ملی‌پوش این وزن را مشخص خواهد کرد.

کادر فنی با ارزیابی سطح کیفی مسابقات و عملکرد ملی‌پوش در مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند نسبت به برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات انتخابی تصمیم‌گیری کند.
https://jahannews.com/vdcf10dccw6dvta.igiw.html
jahannews.com/vdcf10dccw6dvta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *