دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

کاخ سفید: جنگ در غزه چند ماه طول خواهد کشید

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 862566
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز جمعه ادعا کرد که جنگ کنونی در نوار غزه چندین ماه طول خواهد کشید و در چند مرحله خواهد بود.
کاخ سفید: جنگ در غزه چند ماه طول خواهد کشید
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌ها درباره قصد واشنگتن و تل‌آویو برای پیش بردن جنگ در نوار غزه از طریق حملات هدفمندتر را تأیید کرد.

سالیوان که به فلسطین اشغالی سفر کرده امروز جمعه گفت: «جنگ در نوار غزه وارد مرحله جدیدی خواهد شد که تمرکز آن بر هدف قرار دادن سران حماس خواهد بود.»

وی تصریح کرد: «در اسرائیل ما رایزنی‌های ارزشمندی درباره حرکت به سمت عملیات نظامی با شدت کمتر داشتیم. با مقام‌های اسرائیلی روی ماهیت عملیات‌ها و نوع مهمات مورد استفاده متمرکز خواهیم شد.»

مشاور امنیت ملی کاخ سفید همچنین خاطرنشان کرد: «ما با اسرائیل موافقیم که جنگ غزه چند ماه طول خواهد کشید، اما در چندین مرحله خواهد بود. تهدید‌ها علیه اسرائیل از جبهه شمالی بایستی با بازدارندگی و روش‌های دیپلماتیک حل و فصل شوند.»

روز گذشته یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل بعد از دیدار با سالیوان گفته بود که جنگ در نوار غزه چند ماه به طول خواهد انجامید. بنیامین نتانیاهو هم گفت اسرائیل مصمم است جنگ را تا رسیدن به «پیروزی مطلق» و حذف حماس ادامه دهد.
https://jahannews.com/vdcaiunai49nim1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiunai49nim1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ادامه جنگ و كشتار بيگناهان مهايتا"‌منجر به حذف اسرائيل خواهد شد