شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تشییع ۸ شهید گمنام در قم

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 862215
همزمان با سراسر کشور مراسم تشییع ۸ شهید گمنام دفاع مقدس ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم انجام می‌شود.
تشییع ۸ شهید گمنام در قم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد؛ گفت: مراسم میزبانی و تشییع شهدای گمنام 26 آذر روز یکشنبه ساعت 8 از حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز و تا میدان جانبازان ادامه دارد و پس از پایان مراسم تشییع، شهدا به مکان‌های مورد نظر شده برای تدفین اعزام خواهند شد.

وی گفت: شهدا در مناطق شهری شامل دانشگاه‌ها بوستان‌های قم و شهرک شکوهیه و باغ موزه دفاع مقدس قم است که تا 7 روز پس از مراسم تشییع این شهدا در مکان‌های تعیین شده به خاک سپرده می‌شوند.

حجت‌الاسلام لقمان پور افزود: هشت شهید در سال‌های دفاع مقدس در عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر 8، کربلای 5، عاشورای 2 و شمال غرب برای وطن جانفشانی کردند و محدوده سنی این شهدا بین 16 تا 22 سال است.

در ادامه این جلسه معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: اطلاع رسانی دقیق و همکاری با دستگاه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی باید در مسیر‌های تشییع و مکان‌های تدفین به بهترین شکل ممکن انجام شود تا حضور پرشور بازهم تکرار شود.

این 8 شهید دفاع مقدس در عملیات تفحص امسال شناسایی شدند و از 15 آذر ماه در معراج الشهدای قم واقع در باغ موزه دفاع مقدس میزبان مردم شریف قم هستند.
https://jahannews.com/vdcb85bwsrhb05p.uiur.html
jahannews.com/vdcb85bwsrhb05p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *