يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

وصیت شهید مدافع حرم: فقط پیرو امام خامنه‌ای باشید

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 861565
شهید سیداصغر فاطمی‌تبار می‌گفت: باور کنید دشمن ما ضعیف است و این وعده خداست که اگر در مقابل کفر استقامت کنید پیروزید.
فقط پیرو امام خامنه‌ای باشید
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، روحانی شهید مدافع حرم سید اصغر (بهمن) فاطمی‌تبار (چرغندی) 22 بهمن سال 1364 در روستای قلعه حمود از توابع بخش جایزان امیدیه دیده به جهان گشود. شهید فاطمی تبار در روز 16 آذر ماه سال 1394 همزمان با ایام ماه صفر در منطقه العیس حلب بر اثر درگیری‌های خانه به خانه با جبهه النصره سوریه به شهادت رسید و پیکرش دو روز بعد به استان خوزستان منتقل شد. پس از تشییع 6 کیلومتری مردم استان خوزستان، پیکر پاک شهید سید اصغر فاطمی تبار در گلزار شهدای روستای قلعه حمود در کنار دیگر شهیدان این روستا آرام گرفت. پیکر پاک شهید سید اصغر فاطمی تبار در سن 30 سالگی به فیض شهادت نائل آمد و همیشه می‌گفت: من در روز شهادت یکی از اهل بیت‌(ع) از دنیا خواهم رفت.
 
همسر شهید فاطمی تبار در مصاحبه‌ای گفته بود: هر وقت تلویزیون سوریه را نشان می‌داد، می‌گفت: ما هم باید برویم. خیلی به امام حسین ارادت داشت. نسبت به ائمه معصومین غیرت خاصی داشت. خودش هم از سادات بود. ائمه را واقعا پدران خودش می‌دانست. 
 
شهید سیداصغر فاطمی‌تبار می‌گفت: باور کنید دشمن ما ضعیف است و این وعده خداست که اگر در مقابل کفر استقامت کنید پیروزید. باور داشته باشید که جواب سیلی دشمن سرب داغ است. پیروزی از آن شماست. شک به خودتان راه ندهید و پیرو ولایت فقیه باشید. پیرو امام خامنه‌ای نه کس دیگر!
https://jahannews.com/vdciqzavwt1aqw2.cbct.html
jahannews.com/vdciqzavwt1aqw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
رحمت شده خداوند دست ما خاکیان را هم بگیر اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم