يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

ارسال مجدد لایحه حجاب به شورای نگهبان

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 861356
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را رفع و گزارش خود را به شورای نگهبان ارسال کردیم.
ارسال مجدد لایحه حجاب به شورای نگهبان
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر، درباره آخرین وضعیت «لایحه عفاف و حجاب» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس بعد از اعلام ایرادات از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را اصلاح و گزارش خود را جهت بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال کرد.

وی افزود: چند روز است که گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس درباره رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال شده است و منتظریم شورای نگهبان این گزارش را بررسی و درباره آن اعلام نظر کند. رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: همچنین هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایراداتی به مصوبات مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب گرفته بود که ما به آن‌ها هم پاسخ دادیم.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل ۸۵ رسیدگی شد؛ یعنی در صحن مجلس بررسی نشد و کمیسیون قضائی مجلس آن را مورد بررسی قرار داد و با توجه به ایرادات شورای نگهبان، آن را اصلاح کرد.
https://jahannews.com/vdcgnq973ak93w4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnq973ak93w4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شالله که زودتر تصویب بشه تا دوباره کشورمون از این ظاهر کثیف پاک بشه
Iran, Islamic Republic of
در صحن مجلس بررسی نشدش عین شفافیت است!؟؟؟
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین در حال وقت گذرانی ؛ هنجارشکنان هم ، در حال سبک کردن البسه !!