دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

صحرایی: دانش‌آموزان ما باید قرآنی بار بیایند

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 861199
وزیر آموزش و پرورش گفت: در مدارس ما و در دانشگاه فرهنگیان باید توجه ویژه‌ای به قرآن داشته باشند و قرآن‌خوان، قرآن‌دوست و قرآن‌پژوه تربیت شوند.
صحرایی: دانش‌آموزان ما باید قرآنی بار بیایند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رضامراد صحرایی، در ارتباط تصویری با محفل قرآنی دانش آموزان مدارس غیردولتی و هیأت امنایی در شهر ری، گفت: قرآن کتاب همه زمان‌ها و مکان‌هاست. امروز هیچ گره‌ی در زندگی ما وجود ندارد که از طریق قرآن و آموزه‌های دینی قابل حل نباشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان قرآنی بخشی از تربیت مورد نظر سند تحول بنیادین است، گفت: ۴۳ ویژگی برای این دست از دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر شده است.

صحرایی با تاکید بر اینکه مقدمه نهادینه کردن آموزه‌های دینی و قرآنی در مدرسه اتفاق می‌افتد، گفت: جامعه پاک دانش‌آموزان ما سرشار از آموزه‌های قرآنی است و الگوی دیگر دانش‌آموزان به شمار می‌روند. امروز به برکت انقلاب اسلامی و در چهل واره دوم باید بیش از گذشته در قرآن تفکر، تدبر و تأمل کنیم و این مسیر در راه قرآن بودن را بیشتر در پیش بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: من قدردانی می‌کنم که در آموزش و پرورش مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان را برگزار می‌کنند. دانش‌آموزان ما باید قرآنی بار بیایند. در مدارس ما و در دانشگاه فرهنگیان باید توجه ویژه‌ای به قرآن داشته باشند و قرآن‌خوان، قرآن‌دوست و قرآن‌پژوه تربیت شوند.

صحرایی در پایان تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال نور قرآن را بر زندگی همه ما بتاباند و در همه کارها با پیروی از آموزه‌های قرآنی پیش برویم و موفق باشیم.

رویداد بزرگ قرآنی "آوای آسمانی" به همت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به صورت همزمان در ۱۰ هزار مدرسه غیردولتی و هیأت امنایی سراسر کشور برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcb98bw9rhb08p.uiur.html
jahannews.com/vdcb98bw9rhb08p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مطیعی
Iran, Islamic Republic of
چشم
Iran, Islamic Republic of
بچه ها دارند ساسی بار میان !!!!!!!!