سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

حمله تروریستی در پاریس به وسیله چاقو و چکش

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 860934
مقامات فرانسوی می‌گویند یک مرد حامی گروه تروریستی داعش با استفاده از چاقو و چکش، در پاریس یک نفر را به قتل رسانده و دو نفر را مجروح می‌کند.
حمله تروریستی در پاریس به وسیله چاقو و چکش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رسانه‌های فرانسوی بامداد یکشنبه از حمله یک فرد با استفاده از سلاح سرد به مردم در پاریس خبر دادند.

بر این اساس، این مرد مسلح به چاقو و چکش در نزدیکی برج ایفل، یک نفر را به قتل رساند و دو نفر دیگر را مجروح کرد.

مقامات فرانسوی می‌گویند این ضارب ۲۶ ساله، از طرفداران گروه تروریستی داعش بوده و گفته که نمی‌تواند کشته‌شدن مسلمانان در افغانستان و فلسطین را تحمل کند.

پیش از این سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورهای اروپایی هشدار داده بودند که تداوم حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینی‌ها می‌تواند باعث انجام‌شدن حملاتی توسط افراد مرتبط با داعش یا دیگر گروه‌های تروریستی در این کشورها شود.

این در حالی است که پیشتر فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد یکی از سران ارشد داعش به نام «خالد عید احمد الجبوری» مسئول طراحی حملات داعش در اروپا را در عملیات نظامی در سوریه کشته است.
https://jahannews.com/vdchxvn6k23n-wd.tft2.html
jahannews.com/vdchxvn6k23n-wd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سایتتون خیلی با حال شده لابلای پیامهای بازرگانی خبر پخش میکنید