يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

خودرو ضدگلوله غلامحسین کرباسچی +تصاویر

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 860502
"خودرو ضدگلوله" غلامحسین کرباسچی؛ شهردار اسبق تهران در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب به نمایش درآمد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، غلامحسین کرباسچی؛ نهمین شهردار تهران بوده که همه او را به واسطه پخش دادگاه مفاسد اقتصادیش توسط محسنی اژه‌ای می‌شناسند. او سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم را نیز دارد.

کرباسچی پس از پایان جنگ و در دولت هاشمی رفسنجانی شهردار تهران شد. او آخرین شهرداری بود که توسط دولت منصوب شد و پس از او شهردار توسط شورای شهر انتخاب شد و در سال 1377 به همراه جمعی از مدیرانش به اتهام جرایم مالی از شهرداری تهران محاکمه و کنار گذاشته شد.

خودرو ضدگلوله غلامحسین کرباسچی؛ شهردار اسبق تهران در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب به نمایش درآمده است:
 



 




https://jahannews.com/vdciuuavrt1aqw2.cbct.html
jahannews.com/vdciuuavrt1aqw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شخصیت ارزشمند و به دردبخوری مثل شهید صیاد شیرازی با آن همه سوابق درخشان خدمت به اسلام و کشور و مایه گذاشتن از جوانی و زندگی اش در راه دفاع از امنیت و اقتدار کشور بدون محافظ و با یک خودرو معمولی رفت و آمد میکرد اونوقت فردی با دارا بودن پست شهرداری تهران که نه مشکل امنیتی داشت و نه دشمن خارجی , با خودرو ضد گلوله جابجا میشد!! این دوگانگی در رفتار و سبک زندگی دو مسئول در جمهوری اسلامی , تفاوت بنیادین بین دو تفکر انقلابی و ولایی و مؤمنانه با تفکر لیبرالی بر گرفته از نظام منحط سرمایه داری غربی را نشان می دهد.. !
Iran, Islamic Republic of
رحمت و رضوان الهی به روح منور و متعالی شهید صیاد. روحش شاد، مرد بود، آقا بود. ولایی بود.
Iran, Islamic Republic of
شخصیتهای خودشان برای خودشان محافظ و ماشین ضد گلوله انتخاب نمیکنند بلکه کمیسیونی متشکل از نمایندگان دستگاههای امنیتی و انتظامی هستند که سطح حفاظتی هر شخص را مشخص و برای آنها اجرا میکند .
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
چون کرباسچی ؛ از نوچه های آن مرحوم مغروق بود !!
Romania
به کوری چشم دشمنانشان