يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

گل‌محمدی: بازیکنانم مقابل النصر شجاعانه بازی کردند و از جان مایه گذاشتند/ حالا دیدار با الدحیل بازی مرگ و زندگی ماست

سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 860340
تمجید از عملکرد بازیکنان پرسپولیس و تأکید بر عملکرد شجاعانه آنها و یاد کردن از دیدار مقابل الدحیل به‌عنوان بازی مرگ و زندگی سرخپوشان مهمترین بخش‌های مصاحبه یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار با النصر بود.
گل‌محمدی: تساوی مقابل النصر ارزشمند بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم دنبال این بودند که پیروز شوند. خیلی از دقایق بازی را کنترل کردیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی بسازیم، ولی در دادن پاس‌های آخر و شکل‌گیری حملات‌مان به مشکل خوردیم. ما برابر تیمی قوی و حرفه‌ای بازی داشتیم و هر تیمی مقابل النصر با توجه به بازیکنانی که دارد، به مشکل می‌خورد، حتی اگر 10 نفره باشند. با این حال، بازی شجاعانه‌ای از بازیکنان‌مان دیدیم.

وی در ادامه افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون خیلی سخت به ریاض رسیدیم و مشکلات پشتیبانی زیادی داشتیم، با این حال بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و تمام انرژی‌شان را گذاشتند. برخی از تعویض‌ها به خاطر خستگی بازیکنان بود. بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و باید از تک تک آنها تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیم او با نمایشی که مقابل النصر داشت خودش را در آسیا ثابت کرد، گفت: جا دارد از میزبانی النصر تشکر کنم. ما جلوی یک تیم حرفه‌ای بازی داشتیم که ستاره‌هایی دارند که در دنیا عالی هستند و با یک تیم معمولی بازی نداشتیم، هر چند که می‌توانستیم بازی را ببریم. در جاهایی که باید پاس خوب می‌دادیم تا ضربه آخر را بزنیم، مشکل داشتیم. این تساوی که در زمین النصر به دست آمد، ارزشمند است و باید خودمان را برای دیدار هفته بعد آماده کنیم. ما یک راه برای صعود داریم و آنهم می‌تواند بردن الدحیل قطر باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به خبرنگار تسنیم که یادآور شد سرمربی سرخپوشان از مصدومیت امید عالیشاه ناراحت بود و به نوعی دستش برای استفاده از بازیکن بسته است، خاطر نشان کرد: درباره این مسائل خیلی صحبت شده است و همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاده. تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم آماده کردن تیم برای بازی بعدی است. بازیکنانم همیشه برای اینکه به سطح خوب برسند از جان‌شان مایه می‌گذارند. آنها قابل تقدیر و ارزشمند هستند و نمی‌توانیم به راحتی از اسم بازیکنان بگذریم. بازیکنان پرسپولیس با تمام وجودشان بازی می‌کنند و ارزشمند هستند و اگر روی کارمان تمرکز کنیم می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی راجع به وضعیت مصدومیت میلاد سرلک و امید عالیشاه نیز تصریح کرد: شرایط میلاد و امید باید بررسی شود. خیلی اطلاع دقیقی از شرایط این دو بازیکن ندارم. بازی با الدحیل دیدار مرگ و زندگی است و شاید مهمترین بازی سال ما با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای تیم‌های دوم صعودکننده خواهد بود. اولین سالی است که چنین اتفاقی در لیگ قهرمانان آسیا می‌افتد و رقابت نزدیکی بین تیم‌ها برای صعود وجود دارد. به تنها چیزی که باید فکر کنیم گرفتن سه امتیاز از الدحیل باشد. هواداران بازو و قدرت اصلی تیم ما هستند و امیدوارم در حضورشان بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. الدحیل تیم واقعاً خوبی است و با توجه به تغییرات در کادر مربیگری، نتایج‌شان رو به رشد بوده است.
https://jahannews.com/vdci5uavut1aqp2.cbct.html
jahannews.com/vdci5uavut1aqp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کلا برای این مربی تساوی خوب است .