شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پرفروش‌ترین محصولات آمازون چه محصولاتی هستند؟

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 860069
به عنوان یک فروشنده آمازون FBA، درک اهمیت یافتن و تحقیق در مورد پرفروش ترین محصولات آمازون بسیار مهم است.
به عنوان یک فروشنده آمازون FBA، درک اهمیت یافتن و تحقیق در مورد پرفروش ترین محصولات آمازون بسیار مهم است. این کمک می کند که از رقبا پیشی بگیرید و سود شما را به حداکثر برساند و رشد کسب وکار را تضمین کنید. پیدا کردن محصولات پرفروش در آمازون و ثبت نام در آمازون از ایران همیشه دو مورد از مهمترین چالش های فروش در آمازون بوده که در این راهنما، به اولین مورد میپردازیم و کمک می کنیم پرفروش ترین محصولات آمازون را کشف کنید و در کمترین زمان، به یک فروشنده متخصص آمازون FBA تبدیل شوید.


چه چیزی یک محصول را به محصولی پرفروش تبدیل می‌کند؟
بیایید با موردی شروع کنیم که واقعا محصولی را در وهله اول پرفروش می کند. پرفروش ترین محصولات آمازون، چند ویژگی مشترک دارند که عبارتند از:

تقاضای بالا
پرفروش ترین محصولات آمازون، باعث ایجاد علاقه و برطرف کردن نیازهای مشتریان به صورت مداوم هستند و به دلیل جذابیت بالایی که دارند، مخاطبان زیادی را جذب می کنند. برای اطمینان از اینکه محصول شما، پتانسیل تقاضای بالایی دارد، باید تحقیقاتی درباره بازار و با استفاده از ابزارهای شناسایی محصولات محبوب، جاهای پرفروش و نیازهای مشتریان، انجام دهید.

ویژگی‌های منحصر به فرد
پرفروش ترین محصولات آمازون، با داشتن ویژگی های منحصر به فرد یا با بهبود محصولات موجود، از رقبا تمایز پیدا می کنند. با بررسی نظرات مشتریان و تحلیل روندهای بازار، می توانید نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و راه حل‌های نوآورانه‌ای را ارائه کنید.

قیمت‌های رقابتی
پرفروش ترین محصولات آمازون، معمولا رقابتی قیمت گذاری می شود تا تعادلی بین قیمت مناسب و سودآوری حاصل شود. برای دستیابی به این هدف، بهتر است درباره استراتژی و قیمت های رقبای خود تحقیق کنید، ترجیحات مشتریان هدف را مدنظر قرار دهید و هزینه های تولید، حمل و نقل و هزینه های آمازون را نیز در نظر بگیرید.


کیفیت بالا
کیفیت یکی از عوامل اساسی در موفقیت یک محصول است. پرفروش ترین محصولات آمازون، اغلب از مواد، صنایع دستی یا فناوری برتری استفاده می کنند که نه تنها رضایت مشتری را افزایش می دهد، بلکه قیمت بالاتر آن را نیز توجیه می‌کند.

نظرات و بازخورد عالی
پرفروش ترین محصولات آمازون، معمولا تجربه مثبت و بازخورد خوبی از مشتریان دریافت کرده اند. نظرات مشتریان، نشان دهنده تأیید اجتماعی هستند و ممکن است بر تصمیم خرید مشتریان تأثیرگذار باشند و به ایجاد اعتماد در میان آن ها کمک کنند. به مشتریان راضی خود انگیزه دهید تا نظراتشان را بیان کنند، به بازخوردهای منفی سریعا پاسخ دهید و از نظرات مشتریان برای بهبود محصولتان استفاده کنید.

بازاریابی و برندسازی موثر
اجرای یک استراتژی بازاریابی موثر و داشتن یک هویت برند قوی، می تواند به طور چشمگیری بر عملکرد فروش محصول تأثیر بگذارد. سرمایه گذاری در بسته بندی جذاب محصولات، ایجاد یک تصویر کامل از برند و توسعه مواد بازاریابی مؤثر، می تواند به شما کمک کند که در مشتریان بالقوه خود اثر بگذارید.

فهرست بهینه شده محصولات
پرفروش ترین محصولات آمازون، در لیست محصولاتی قرار می گیرند که بهینه سازی شده‌اند تا جذب مشتری و قابلیت کشف آنها در سایت آمازون را تضمین کنند. تصاویر با کیفیت، توضیحات جذاب و کلمات کلیدی دقیق، نه تنها می توانند رتبه جستجوی محصول شما را بهبود بخشند، بلکه مشتریان بالقوه را ترغیب می کند تا از شما خرید کنند.

پشتیبانی عالی مشتری
ارائه پشتیبانی درجه یک به مشتری، به شناخت محصول شما کمک خواهد کرد و در ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار، نقش بسیار مهمی ایفا می کند. برای دستیابی به این هدف، به سؤالات مشتریان به صورت فوری پاسخ دهید، نگرانی های آن ها را به طور فعال برطرف کنید، و با ارائه بازدهی، تلاش کنید تا تجربه خریدی بدون دردسر برای مشتریان ایجاد کنید.

سازگاری و پاسخگویی
در ایجاد پرفروش ترین محصولات آمازون، توانایی انطباق و پاسخ به تغییرات بازار و بازخورد مشتری امری بسیار حیاتی است. بدین منظور، باید به طور مداوم روندهای بازار، فعالیت رقبا و ترجیحات مشتریان را نظارت کرده و فرصت های بهبود و رشد را شناسایی کنید.

پرفروش‌ترین دسته‌بندی‌های محصولات آمازون
بر اساس تحقیقات، پرفروش‌ترین دسته‌بندی محصولات آمازون در سال ۲۰۲۳، بر اساس ترتیب فروش (از بالاترین تا کمترین)، عبارتند از:

1. خانه و آشپزخانه
2.
وسایل حیوانات خانگی
3.
لوازم اداری
4.
اسباب بازی و بازی
5.
وسایل ورزشی و فضای باز
6.
وسایل پاسیو، چمن و باغ


این انتخاب برای بازار آمازون آمریکا که بزرگترین بازار آمازون است، انجام شده؛ برای رتبه بندی پرفروش ترین محصولات آمازون، میانگین فروش ماهانه در هر دسته محصول برای رتبه پرفروش ترین محصولات آمازون (BSR) 1000 در نظر گرفته شده است.

•  خانه و آشپزخانه: یک محصول در این رده 11280 دستگاه در ماه فروخته می‌شود.

وسایل حیوانات خانگی: یک محصول در این رده 7710 دستگاه در ماه فروخته می‌شود.

•  لوازم اداری: یک محصول در این رده 6300 دستگاه در ماه فروخته می‌شود.

•  اسباب بازی و بازی: یک محصول در این رده 5160 دستگاه در ماه فروخته می‌شود.

وسایل ورزشی و فضای باز: یک محصول در این رده 4140 دستگاه در ماه فروخته می‌شود.

•  وسایل پاسیو، چمن و باغ: یک محصول در این رده 2670 دستگاه در ماه فروخته می‌شود.

فرض می‌کنیم قیمت هر محصول با رتبه 1000 در هر دسته متوسط 15 دلار باشد، در این صورت درآمد یک فروشنده در هر ماه به شرح زیر خواهد بود:

صفحه رتبه پرفروش ترین محصولات آمازون چیست؟
در اینجا نحوه عملکرد رتبه پرفروش ترین محصولات آمازون (BSR) و نحوه استفاده از آن برای افزایش فروش در تجارت الکترونیک بیان شده است. این معیار در صفحه محصول یک کالا قابل مشاهده است و نشان می دهد که فروش آن نسبت به سایر محصولات هم دسته در فروشگاه آمازون چگونه است.

امتیازات BSR بر اساس حجم فروش بالا یا پایین می روند و امتیاز کمتر به معنی رتبه بالاتر در آمازون می باشد.

چگونه رتبه بهترین فروش محصول در آمازون را پیدا کنیم؟
امکان دسترسی به صفحه جزئیات محصول برای شما فراهم است و می‌توانید به بخش اطلاعات محصول مراجعه کنید، جایی که می‌توانید بهترین رتبه فروش محصول را مشاهده کنید. با انتخاب کادر اطلاعات در سمت راست، می‌توانید رتبه بندی محصول در یک یا چند دسته را مشاهده کنید.

نحوه یافتن پرفروش ترین محصولات آمازون در سال 2023
فهرست پرفروش ترین محصولات آمازون، جایی است که با دیدن رتبه BSR، می توانید محصولات پرفروش را در طول 24 ساعت گذشته ببینید. بررسی رتبه بندی دسته های مهم کسب وکار و اطلاع از روند تغییرات آنها در طول زمان، می تواند مفید باشد. علاوه بر این، برای کاوش عمیق تر، می توانید محصولات با رتبه بالا را بررسی کرده و نظرات مشتریان را ببینید، تا مشکلات و نیازهای آنها را بشناسید. ما نیز در آمازون فارسی می‌توانیم در این مورد به شما مشورت دهیم.

در حالی که تبدیل شدن به یک فروشنده برتر در آمازون، به ویژه در آغاز کار تجاری، نیاز به تحقیقات و پژوهش هایی برای پیدا کردن محصولات با تقاضای بالا و رقابت کم دارد، اما به دست آوردن این اطلاعات ممکن است وقت گیر و دشوار باشد. درنتیجه، اگرچه بررسی صفحه پرفروش های آمازون می تواند ایده های خوبی را به دست بیاورد، اما تحقیق دستی به صورت کامل ممکن است زمان بر و نتایج دقیق ندهد.
https://jahannews.com/vdcg3z97yak93z4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3z97yak93z4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *