سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۴
خطیب نماز جمعه تهران:

حضور مردم در خیابان‌های لندن و فرانسه نشان داد که نابودی صهیونیست‌ها نزدیک است/ صدای شکستن استخوان‌های آمریکایی‌ها به گوش می‌آید

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 859952
خطیب نماز جمعه این هفته تهران، گفت: حضور مردم در خیابان‌های لندن و فرانسه نشان داد که بند را آب برده و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و ان‌شاءالله افول آمریکا را شاهد خواهیم بود.
حضور مردم در خیابان‌های لندن و فرانسه نشان داد که نابودی صهیونیست‌ها نزدیک است/ صدای شکستن استخوان‌های آمریکایی‌ها به گوش می‌آید
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: یک عنصر بسیجی و یک فرد دلداده به رهبر و پیامبران،  امروز به جانشین پیامبران که ولی فقیه باشد گوش فرا می‌دهد.

فرد بسیجی بسیار استحکام دارد و در میان مردم خود حالت رحم دارد. بسیجیان هم در میان مردم خود و هم در میان مستضعفانی که در چنگال ظلم هستند شیران میدان هستند و برای نجات مردم حضور مهمی دارند و این روحیه برای یک بسیجی است.

وی ادامه داد: هر جا مشکلی بود بسیج بر‌ای رفع گرفتاری حضور دارد. بسیج برای وحدت و تقویت روحیه است و حضور امیدوارکننده دارد و در برابر دشمن حضوری پر قدرت و خداپسندانه دارد.

حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران افزود: انسان با تقوا تسلیم جو سازی‌ها نمی‌شود و دست از سرمایه‌های خود بر نمی‌دارد و در زمین دشمن بازی نمی‌کند. امروز همچنان مهمترین موضوع مسئله غزه است. غزه در این ۴۸ روز صحنه مقاومت و ایستادگی و دلاوری و صحنه بروز همه ارزش‌های دینی بود.

وی افزود: مکتب جهاد و از خودگذشتگی از ایران شروع شد و مرز‌ها را در نوردید و امروز جبهه‌ای تحت عنوان جبهه مقاومت در اطراف ما در خط مقدم جبهه هستند، اما نسیم آن ملت‌ها را نیز در تمامی جهان به حمایت از مظلومین کشانده است.

وی گفت: بسیج حامی مظلوم و مقابل ظالم است  بسیج یعنی عاشق خدمت،   این روحیه ایران ما را در انقلاب با عظمت در این سال‌ها در مسیر تعالی قرار داده است و امروز طوفان الاقصی آرمان انقلاب اسلامی است که در برابر متجاوز غاصب با مذاکره و حرکت‌های انفعالی و دفاعی کاری نمی‌توان انجام داد.

وی ادامه داد: به تعبیر رهبری این حرکت طوفان الاقصی کار یک گروه بود و این گروه در یک نیمروز آن چنان ضربه کاری به آن‌ها وارد کرد.

یک گروه کوچک به تعبیر ایشان اسرائیل را ضربه فنی کرد و حضور فیزیکی سران بی عقل و بی رحم کشور‌های غربی در راس آن‌ها رئیس جمهور آمریکا وقتی کنار نخست وزیر صهیونیستی حاضر می‌شود و می‌گوید ما در کنار شما  هستیم و این نشان می‌دهد که قدرت‌های قاتل می‌دانند که صهیونیست‌ها نابود می‌شوند.

صدیقی ادامه داد: ۱۴ هزار انسان را که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان بودند را کشتند و به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند و همیشه هم از حقوق کودکان و انسان‌ها صحبت می‌کنند. اما حماس با حمله متکی به ایمان کمر اسرائیل را شکاند و صدای شکستن استخوان‌های آمریکایی‌ها نیز اکنون به گوش می‌آید؛ و این عملیات نشان داد که اگر مقاومت بخواهد حرکت هجومی داشته باشد حتما دست برتر خواهد داشت.

وی تاکید کرد:‌ ادعا می‌کردند که می‌خواهد حماس را نابود کنند، اما در مقابل جنگاوران مقاومت به چه شکلی کم آوردند.

وی گفت: صهیونیست‌ها در برابر رزمنده‌های مقاومت همیشه شکست خورده اند. آن‌ها در مقابل تمامی گروه‌های مقاومت شکست خورده اند، اما در جواب صهوینیست‌ها کودکان را می‌کشند و بیمارستان و را منفجر می‌کنند. این جنایات تنها دستپاچه گی و اقدامات جنون آمیز صهیونیست‌ها را نشان می‌دهند و این کشتار جهانیان را بیدار کرد.

اکنون مردم در مقابل کاخ سفید از مقامت حمایت می‌کنند و علیه امریکا و اسرائیل تظاهرات می‌کنند و به فضل خدا و با رهبری،   رهبر عزیر ما نابودی اسرائیل نزدیک است و افول آمریکا را نیز حتما شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: اسماعیل هنیه رهبر حماس گفته ما از این آتش بس استقبال می‌کنیم و این را پیروزی برای حماس می‌دانیم. اقدامات این روز حماس گروه‌های مقاومت در کشور‌های مختلف نشان داد اسرائیل دیگر برا صهیونیست‌ها نیز امن نیست.
https://jahannews.com/vdcft1dc0w6dt1a.igiw.html
jahannews.com/vdcft1dc0w6dt1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آرمان فلسطین در اروپا و آمریکا بیشتر از ایران طرفدار دارد.
Iran, Islamic Republic of
همه این رخدادها به برکت دولت انقلابی در جهان است. قدر دولت انقلابی را باید بدانیم
Iran, Islamic Republic of
شمارا به خدا حجاب را فراموش نکنید. خواست مردم حجاب است
United States
حالا این یک دفعه را اگر هم فراموش کردند خیلی فرقی نخواهد کرد!!!!