دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کمک «بچه زرنگ» به کودکان غزه

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 859605
یک درصد از عواید فروش انیمیشن «بچه‌زرنگ» به کودکان غزه و کودکان محروم در کشور اختصاص داده می‌شود.
کمک «بچه زرنگ» به کودکان غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، همزمان با روز جهانی کودک، انیمیشن «بچه‌زرنگ» بخشی از عواید فروش خود را به کودکان غزه هدیه می‌دهد.

«بچه‌زرنگ» یک انیمیشن قهرمان محور است که طی مدت اکران توانسته جایگاه پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران را در اختیار بگیرد.

کمپانی سازنده این انیمیشن که از ابتدای اکران با شعار «بچه‌زرنگ برای همه کودکان» روی پرده سینما‌ها رفته است، روز گذشته در راستای همدردی با کودکان مظلوم عزه، اعلام کرد که یک درصد از عواید فروش این فیلم را به کودکان غزه و ایران اهدا خواهند کرد.

استودیو هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای همه کودکان مظلوم و معصوم در سراسر جهان آروزی شادی و تحقق رویا‌های کودکانه‌شان را دارند و با امید به اینکه که روزی همه جهان سراسر شادی و آرامش باشد در خصوص این تصمیم به توافق رسیده‌اند.

فروش انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری از ابتدای اکران تا الان بیش از ۳۷ میلیارد تومان بوده است و حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار مخاطب را با خود همراه کرده است.
https://jahannews.com/vdcawonam49nmi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawonam49nmi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *