يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قتل داریوش مهرجویی کار صهیونیست‌ها است

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 859466
بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته با حضور در برنامه «به افق فلسطین» بار دیگر مدعی شد که «امکان وجود ارتباط میان قتل داریوش مهرجویی با رژیم صهیونیستی» وجود دارد.
قتل داریوش مهرجویی کار صهیونیست‌ها است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بهروز افخمی کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «به افق فلسطین» با اشاره به امکان وجود ارتباطی میان قتل داریوش مهرجویی با رژیم صهیونیستی گفت:امیدوارم خیال بافی و اشتباه کرده باشم ولی قرائنی درباره ارتباط میان قتل داریوش مهرجویی و همسرش با صهیونیست‌ها وجود دارد و از زمان قتل تا به حال بیشتر هم شده است.اصل مطلب از اینجا شروع شد چیزهایی شنیده بودم درباره بعضی از قرائنی که مثلا تبلیغات شدیدی علیه افغانستانی‌ها در ایران حدود یک ماه پیش از قتل داریوش مهرجویی و همسرش شروع شده بود که به نظر مشکوک می‌آمد.

این کارگردان سینما ادامه داد: مهرجویی به هیچ وجه حاضر نشده بود در جریان تظاهرات پارسال و تشنج‌هایی دیگری که در طول سال گذشته رخ داد همراهی کند حتی در پاریس هم حاضر نشده بود با چنین افرادی هم سخنی کند. در کنفرانسی هم داد و فریاد کرده بود که می‌خواهم راجع به سینما و فیلم صحبت کنیم. مهرجویی ناامیدشان کرده بود و به سوژه‌ای تبدیل شده بود که می‌خواهد مستقل باشد و احتمالا مورد تهدید سلطنت طلب‌ها هم قرار گرفته بود.
 
افخمی افزود: یکی دیگر از قرائن این است که وقتی جنگ غزه شروع شد باید به شکلی اخبار عمومی داخل ایران را منحرف می‌کردند و احتمالا یکی از سوژه‌ها بوده است. احتمال دارد دستگیری قاتلان هم جزئی از برنامه بوده و از ابتدا هم قرار بوده آنها گیر بیفتند.

براساس این گزارش، پیش از این نیز حضور بهروز افخمی در صحنه قتل داریوش مهرجویی و اظهار نظر او درباره دلیل حضورش و البته نوع رفتارش در مقابل دوربین بسیار حاشیه ساز شده بود.

افخمی درباره دلیل حضورش در صحنه بازسازی قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفته بود:«ما آمده‌ایم، اینجا فضا را ببینم تا اگر خواستیم در داستان توصیفی داشته باشیم به واقعیت نزدیک باشد.و قصد دارم به سبک هیچکاک، درباره جنایت داستان بنویسم».

این در حالی است افخمی که کمی بعد از حضور جنجالی‌اش در صحنه بازسازی قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرامش برای اولین بار مدعی شده بود که «ممکن است قتل داریوش مهرجویی کار سرویس امنیتی اسرائیل باشد!»

افخمی در توضیح دلیل این ادعای خود گفته بود:«صبح یکشنبه که من خبر قتل مهرجویی و همسرش رو شنیدم این فکر به ذهنم رسید که این کار ممکن است کار سرویس امنیتی اسرائیل باشد.چون همان موقع ۳ یا ۴ روز بود که کشتار زن و بچه ها در فلسطین به صورت وسیع شروع شده بود.البته منظورم این نیست که قاتلان مهرجویی این افراد دستگیر شده نیستند.بلکه فکر می کنم سرویس های امنیتی اسرائیل ممکن است آنها را استخدام کرده باشد.

البته این فقط یک فرضیه است.»

داریوش مهرجویی نویسنده و کارگردان شهیر ایرانی به همراه همسرش وحیده محمدی‌فر شامگاه شنبه 22 مهرماه در منزل شخصی‌اش در سن 83 سالگی به قتل رسیدند.
https://jahannews.com/vdcfv1dcvw6dtja.igiw.html
jahannews.com/vdcfv1dcvw6dtja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *