دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

موافقت با افزایش قیمت بلیت پروازهای خارجی

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 859452
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند از مسافران پروازهای خارجی معادل ۱۰ یورو به ازای هر مسافر به صورت جداگانه دریافت و به حساب مربوط در خزانه‌داری کل واریز کند.
موافقت با افزایش قیمت بلیت پروازهای خارجی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

بهارستان‌نشینان در این جلسه با تصویب جزء 3 بند ت ماده 57 لایحه برنامه هفتم توسعه با اکثریت آرا موافقت کردند.

طبق این مصوبه وزارت راه و شهرسازی با رعایت سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی مجاز است  به منظور تأمین منابع مالی اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌های بین‌المللی، از مسافران پروازهای خارجی معادل ده (10) یورو به ازای هر مسافر به نرخ ای‌تی‌اس(ets) که به صورت جداگانه در بلیت درج و از مسافرین أخذ می‌شود، دریافت و به حساب مربوط در خزانه داری کل واریز نمایند.

پروازهای با مقاصد زیارتی از این حکم مستثنی می‌باشد.

لازم به ذکر است که مصوبات نمایندگان در جلسه علنی درباره لایحه برنامه هفتم توسعه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان برسد.
https://jahannews.com/vdcamonau49nmy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcamonau49nmy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *