سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۵
نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام؛

افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار پس از ۳۴ سال انتظار/ رئیسی: ارتقای دسترسی مناطق کمتر برخوردار از امکانات درمانی مورد توجه دولت مردمی است

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 859306
رییس جمهور کشورمان با اشاره به اینکه پرستاران غزه الگوی کادر درمانی در تمام دنیا هستند گفت: مقاومت کادر درمانی و پرستاران در بیمارستان های غزه برای همه دنیا مثال زدنی است.
افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار پس از ۳۴ سال انتظار/ رئیسی: ارتقای دسترسی مناطق کمتر برخوردار از امکانات درمانی مورد توجه دولت مردمی است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه در جمع مردم شهر اندیشه و شهریار در مجتمع ورزشی ایثار طی سخنانی با اشاره به اینکه مقاومت کادر درمانی در بیمارستان‌های غزه در همه دنیا مثال زدنی است اظهار کرد: کادر درمان غزه الگوی بسیار خوبی برای جامعه پرستاری و کادر درمان ما و دنیا محسوب می‌شوند چرا که آنان از جانشان گذشتند و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند تا به زن و مرد و کودک فلسطینی خدمت کنند، یاد همه آنان را گرامی می‌داریم.

رئیسی با اشاره به اینکه امروز به عنوان روز پرستار و به نام مبارک حضرت زینب (س) نام گرفته گفت: حضرت زینب (س) جلوه صبر، استقامت، ایستادگی و آزادی برای همه زنان و مردان جامعه ما است.

وی با اشاره به اینکه پرستاران ما در صحنه‌های مختلف بسیار خوش درخشیده‌اند، افزود: آنها در عرصه‌های مختلف، کارشان جلوه داشته و در بالین بیماران قرار گرفته‌اند و به آنان امید زندگی می‌دهند و این کار بزرگی است که در خور تقدیر است، چرا که زحمت پرستاران خیلی زیاد بوده و روحیه صبر و استقامت و ظرفیت در آنها بسیار مهم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه برخی مشاغل ظرفیت خاصی می‌طلبد، عنوان کرد: در برابر ناهمواری‌ها نباید جا را خالی کرد و باید با ظرفیت تحمل کرد و از تهدیدها فرصت ساخت، پرستاران در مقابل فریادها و بی‌تابی‌هایی که بیمار دارد هم باید خودشان آرامش داشته باشند هم این آرامش را به بیمار تزریق کنند و زینب کبری (س) نیز به عنوان الگوی آرامش بخشی در جامعه آن روز به خود و به دیگران آرامش داد و صحنه را مدیریت کرد.

رئیسی با اشاره به جلوه تمام عیار پرستاران در کرونا بیان کرد: دیدیدم که کادر درمان میدان را ترک نکردند و بسیار خوش درخشیدند و کسانی که شهید خدمت هستند باید یادشان را گرامی بداریم.



وی در ادامه به موضوع سلامت و نیاز کشور اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت تلاش ما بر این بوده است که همه به سلامت دسترسی داشته باشند از اماکن غیر برخوردار گرفته تا شهرهای دور افتاده گرفته و از همان اول نهضت پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت بوده و این بیمارستان نیز که ۳۴ سال قبل احداث آن آغاز شده بود را در این دولت و امروز توانستیم به بهره برداری برسانیم و باید بدانیم که در پروژه‌های اینچنینی گذشت زمان، خسارت برای دولت و مردم است و مشاهده کردیم که ظرف ۱۴ ماه بسیار مجاهدانه کار شد و احداث و تجهیز انجام گرفت که ان‌شاءالله این مرکز مبارک کادر درمان و مردم شهریار باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نیازمند سرمایه گذاری‌های مناسب در حوزه بهداشت هستیم، افزود: در این زمینه کادر به هنگام آموزش دیده بسیار مهم است و امر تعرفه‌گذاری نظام پرستاری نیز که به تأخیر افتاده بود را در خواست کردیم که انجام شود و این مورد پس ار ۱۲ سال در این دولت انجام شد، چرا که معتقد هستیم که خدمات پرستاران باید ارج نهاده شود و وظیفه دولتمردان است که به میزان خدمات حقوق و مزایا به آنها تعلق دهند.

وی گفت: یکی از موارد مهمی که می‌شود در سازمان‌ها و ادارات برای افزایش جمعیت و فرزندپروری انجام داد احداث مهدکودک برای بچه‌ها است و ضروری است که در همه ادارات این موضوع اجرایی شود تا خانم‌های اداری دچار زحمت نشوند.
رئیس افزود: امیدوارم خداوند با لطف و کرم خود فلسطین و قدس شریف را آزاد کند و لحظات پایانی عمر رژیم صهیونیستی را جشن بگیریم.
https://jahannews.com/vdciu3avqt1awp2.cbct.html
jahannews.com/vdciu3avqt1awp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
با این حجمی که افغانها وارد کشور شدن تو دو سال اول دولت رئیسی هزاارن برابر خدمات رئیسی هزینه برای کشور ایجاد میشه
Iran, Islamic Republic of
افغان ها در 44 سال گذشته همیشه در ایران بودند فقط مربوط به این دولت نیست.
France
تو این دولت از دو سال پیش جمعیتشون چند برابر شد
Iran, Islamic Republic of
دیگران کاشتند و ما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف هست که راه اندازی یک بیمارستان 34 سال زمان برده است