سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

زمانی برای رقص لاله‌ها

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 859299
هلند توانست جواز حضور در یورو را به دست بیاورد و حالا این تیم با رهبری فان‌دایک به فکر درخشش در یورو است.
زمانی برای رقص لاله‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، گل زودهنگام ووت وخهورست صعود تیم ملی هلند را به یورو ۲۰۲۴ تضمین کرد. هلند در خانه ایرلند را با یک گل در ورزشگاه یوهان کرویف شکست داد و در گروه B بعد از فرانسه دوم شد. این برد هلندی‌ها را ۱۵ امتیازی کرد. هلند با شش امتیاز کمتر از فرانسه و بالاتر از یونان مسافر یورو شد.

شاگردان رونالد کومان در بازی آخر باید خارج از خانه مقابل جبل الطارق به میدان بروند؛ تیمی که روز شنبه در نیس با نتیجه ۱۴ بر صفر از فرانسه شکست خورد.

هلندی‌ها در بیشتر زمان بازی توانسته بودند عمکلرد خوبی نشان دهند و چندین موقعیت ایجاد کردند اما نتوانستند به برتری خود بیفزایند. کودی خاکپو چندین موقعیت خوب در این دیدار داشت ولی نتوانست گلزنی کند. تیجانی رایندرز نیز یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

انتظار می‌رود این آخرین حضور استفن کنی روی نیمکت ایرلند باشد. ایرلند روز سه‌شنبه در دوبلین یک بازی دوستانه مقابل نیوزلند برگزار خواهد کرد و باید خودش را آماده حضور در انتخابی جام جهانی کند.

هلندی‌ها اکنون به یازدهمین حضور در یورو رسیدند.

ویرژیل فان‌دایک کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند گفت: فکر می‌کنم که می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم. با تمام مصدومیت‌ها نمایش خوبی ارائه دادیم. این مدافع گفت که امیدوار است بازیکنان مصدومی مانند فرنکی دی یونگ و ممفیس دپای به زودی به ترکیب هلند بازگردند.

او در ادامه گفت: من فکر می‌کنم ما به عنوان یک تیم خیلی خوب جنگیدیم و مقاومت زیادی نشان دادیم. ما می توانیم خیلی در آینده پیشرفت کنیم. امیدوارم بازیکنانی که اکنون مصدوم هستند بتوانند آمادگی بدنی پیدا کنند و بتوانیم در یورو عملکرد خوبی داشته باشیم.

هلند قبلا حضور در یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داده و اکنون  پشت سر فرانسه راهی یورو ۲۰۲۴ می‌شود. هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف آرژانتین رفت که در نهایت این مسی و هم‌تیمی‌هایش بودند که به پیروزی دست پیدا کردند و راهی دور بعد شدند. بعد از پایان آن رقابت‌ها رونالد کومان روی نیمکت هلند قرار گرفت و اخیرا نیز در لیگ ملت‌های اروپا در رده چهارم ایستاد.
https://jahannews.com/vdcjhheohuqei8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhheohuqei8z.fsfu.html
برچسب ها: هلند فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *