دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

ناوگان حمل و نقل عمومی تهران برقی می‌شود

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 859295
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه ۷۵ در صد از بودجه عمرانی شهرداری به توسعه شبکه حمل و نقل عمومی اختصاص دارد، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی تهران برقی می‌شود.
ناوگان حمل و نقل عمومی تهران برقی می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، لطف الله فروزنده با تأکید بر اینکه دنیا ۱۰ سال است به سمت خودرو‌های برقی رفته است، اظهارداشت: ما نیز باید زودتر از این در این زمینه اقدام می‌کردیم. ناوگان حمل و نقل عمومی برقی می‌شود، از رسانه ملی هم برای حمایت در این حوزه تقاضای کمک داریم.

وی با اشاره به اینکه برقی‌سازی تأثیر چشمگیری در کاهش آلودگی دارد و اجرای این امر می‌تواند الگویی برای سایر شهر‌های ایران باشد، اظهار داشت: مسأله ترافیک و هوای پاک مهم‌ترین مطالبه و دغدغه شهروندان و دولت محترم می‌باشد.

فروزنده با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در خصوص تردد درون شهری شهروندان با وسایل حمل و نقل عمومی افزود: تا مردم پای کار نباشند، اتفاق خاصی صورت نمی‌پذیرد مردم باید پای کار باشند تا موتور‌های فرسوده و تاکسی نوسازی شود، بخش خصوصی نیز در حوزه اتوبوس‌سازی باید ورود پیدا کند.
https://jahannews.com/vdcf11dctw6dt0a.igiw.html
jahannews.com/vdcf11dctw6dt0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *