دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تشکیل ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان

جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 859066
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت تهران بزرگ‌ با ارسال نامه‌ای به دبیران کل احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت، تشکیل ستاد انتخابات این تشکل سیاسی اصولگرا را اعلام کرد.
تشکیل ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان
به گزارش جهان نيوز، رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت تهران بزرگ‌ با ارسال نامه‌ای به دبیران کل احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت، تشکیل ستاد انتخابات این تشکل سیاسی اصولگرا را اعلام کرد.

حسن بیادی در این نامه یادآور شده که در راستای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای وحدت اقدام به تشکیل ستاد انتخابات با هدف فراهم کردن موجبات مشارکت ملی، تحقق امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی مردمی کرده است‌.

این نامه تاکید می‌کند که پس از معرفی مسئولان ستاد و تنظیم برنامه‌ای جامع و هدفمند و قابل‌اجرا در هیات عالی شورای وحدت تصمیم گرفته شده تا برای هم‌افزایی مشارکت همه احزاب عضو شورا و تقویت کار ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس از همراهی فعالان تشکل‌ها در ساختار مرکزی استفاده شود.
https://jahannews.com/vdcb09bw0rhbsgp.uiur.html
jahannews.com/vdcb09bw0rhbsgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *