پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱۱

پیام سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های القسام: هر کاری لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب: 859021
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که منطقه پس از عملیات «طوفان الاقصی» دیگر مانند قبل نخواهد بود.
پیام سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های القسام: هر کاری لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد
به گزارش جهان نيوز، در پیام سردار قاآنی آمده است: حماسه بزرگی به نام طوفان الاقصی را رقم زدید که خداوند به دست مجاهدان گردان‌های القسام و مجاهدان مقاومت در غزه به آن دست یافت. ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را به وضوح نشان دادید و به صورت عملی و قاطع نشان دادید که از تار عنکبوت ضعیفتر است.

سردار قاآنی خطاب به الضیف تاکید کرد: در توصیف این واقعه بزرگ، بیان آنچه دشمن و دوست بر آن اتفاق نظر دارند، کافی است که بگوییم فلسطین و منطقه پس از طوفان الاقصی، دیگر مانند قبل نخواهد بود. حملات مقاومت علیه نیروها و خودروهای زرهی دشمن به همگان ثابت کرد که مقاومت در غزه قادر به ابتکار و نوآوری است.

در ادامه این پیام آمده است: این دستاورد باعث شده است که ملت‌های امت بیش از پیش حول گزینه جهاد جمع شوند و معتقدند که ورود مجاهدین به الاقصی از همیشه نزدیکتر است. غزه امروز از ناموس، عزت و کرامت این امت دفاع می‌کند.

سردار قاآنی در ادامه خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید که برادرانتان که در محور قدس و مقاومت با شما متحد هستند، اجازه نخواهند داد که دشمن و حامیانش غزه و مردم آن را در یک گوشه تحت فشار قرار دهند. برادران شما که در محور قدس و مقاومت با شما متحد هستند، نمی‌گذارند دشمن به اهداف کثیف خود در سطح غزه و فلسطین دست یابد.

فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین خطاب به فرمانده گردان‌های القسام تاکید کرد: این پیروزی باشکوه و دستاورد بی‌سابقه را به شما و همه مجاهدان و ملت فلسطین تبریک می‌گویم. ما بر عهد، منشور و ایمان و تعهد برادرانه‌ای که ما را متحد می کند، تاکید می‌کنیم.

در این پیام همچنین تاکید شده است: ما به شما اطمینان می‌دهیم که به عنوان بخشی از حفاظت و حمایت مؤثر و مستمر از مقاومت، هر کاری را که باید در این نبرد تاریخی انجام دهیم، انجام خواهیم داد.
 
https://jahannews.com/vdccioq4s2bqpx8.ala2.html
jahannews.com/vdccioq4s2bqpx8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
ha;bvd-ad
Iran, Islamic Republic of
سلام-عملیات طوفان الاقصی وحدت بین مسلمانان در جهان اسلام گسترده کرد
احمد
Iran, Islamic Republic of
جانشین بحق سردار دلها
United States
الحمدالله که فعلا کاری لازم نیست انجام شود....ولی هر کاری لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد.
Iran, Islamic Republic of
امریکا و اسرائیل بعد از حماس به سمت حزب الله و
سپس به سوی یمن و ایران خواهند آمد می خواهند تکی تکی می کشند پس همه با هم حمله کنید و ماشه را بچکانید و کار را تمام کنید
Iran, Islamic Republic of
ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش
Iran, Islamic Republic of
مردم مظلوم غزه را قتل عام میکنند
Iran, Islamic Republic of
تا دیر نشده کاری کنید
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of

دست بجنبانيد
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز , اجالتا" به جز مجاهدان یمنی و لبنانی و عراقی که ضرباتی نه چندان گسترده و تأثیرگذار به کفتارهای خون آشام صهیونیست و اربابان نکبت و لجن آمریکاییشون وارد میکنند, دیگران همه نشسته اند و نابودی غزه و مردم بی پناه و بی یار و یاور غزه را تماشا می کنند!
United States
بیشتر به نظر میاد مشغول غلغلک دادن ارتش آمریکا هستند چون تا این لحظه حتی ناخن یه سرباز آمریکایی زخم نشده