يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

حدادعادل: آمریکا حیثیت بین‌المللی خود را از دست داده است

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 859008
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در سال‌های اخیر به صورت متوالی حیثیت بین‌المللی خود را از دست داده است، دخالت‌های آمریکا در اوضاع کشورهای دیگر حیثیت این کشور را بُرده است.
درس جنگ غزه از زبان حداد عادل
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همایش امروز پنجشنبه ( ۲۵ آبان) دبیران استانی احزاب جبهه تحول خواهان انقلابی در خصوص جنگ غزه گفت: قبل از هر چیزی باید از مسئله فلسطین و غزه که مسئله امروز جهان است یادی کنیم.

وی افزود: ما باید آنچه را که در فلسطین می‌گذرد را تجزیه و تحلیل کنیم و از این تحلیل، راه آینده خودمان را بهتر تشخیص دهیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اظهار امیدواری که این جنگ به سود مردم فلسطین به پایان برسد، تصریح کرد: آمریکا در سال‌های اخیر به صورت متوالی حیثیت بین‌المللی خود را از دست داده است، دخالت‌های آمریکا در اوضاع کشورهای دیگر حیثیت این کشور را بُرده است.

حداد عادل گفت: آمریکا در عراق، لبنان، افغانستان و…  در همه این کشورها دخالت کرد اما همه بی‌ثمر بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آن‌ها در سوریه بیشتر از همه دخالت کردند و نتیجه‌ای از هزینه ‌های خود نگرفتند. آمریکا در تمام این کشورها با تبلیغات آمد و با رسوایی رفت.

وی افزود: جنگ غزه با جبهه مقاومت برای ما یک درس دارد و آن هم این است که اعتقاد ما به انقلاب اسلامی و راه امام بیشتر باشد و این را بدانیم که امام از اول نسبت به مسأله فلسطین واکنش نشان دادند.

حدادعادل تصریح کرد: هنوز یادم است در همان سال 1342  شعار مرگ بر اسرائیل مطرح شد و امام از همان ابتدا در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاد.
https://jahannews.com/vdchvwn6623nmvd.tft2.html
jahannews.com/vdchvwn6623nmvd.tft2.html
برچسب ها: حداد عادل غزه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *