دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

مقام حزب‌الله: امکان نابودی حماس یک توهم است

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 858346
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که اگر رژیم اسرائیل گمان می‌کند که می‌تواند حماس را نابود کند، در توهم به سر می‌برد.
مقام حزب‌الله: امکان نابودی حماس یک توهم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) طی سخنانی گفت که مقاومت یک نیاز و ضرورت است و سلاح مقاومت همچنان باقی خواهد ماند.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، صفی الدین گفت که حزب‌الله لبنان به معادله کشتار در مقابل کشتار پایبند است و مقاومت اکنون در موضع اقدام و عمل قرار دارد و همواره برای دفاع از وطن و مردم لبنان آماده است.

او افزود: «امنیت با سلاح و خون و اراده خودمان به وجود می‌آید؛ ما اکنون در مقابل دشمنی قرار داریم که به هیچ ارزشی پایبند نیست و همزمان حمایت سیاسی ایالات متحده برای هدف قرار دادن همه چیز در غزه بهره می‌برد»

این مقام حزب‌الله با اشاره به حملات رژیم اشغالگر به غزه، تأکید کرد که اتفاقات غزه نشان داد که نمی‌توان به هیچ نیرویی در جهان تکیه کرد.

هاشم صفی الدین همچنین به سخنان روز گذشته «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اسرائیل اشاره کرد که تهدید کرده بود، بیروت را همچون غزه نابود خواهد کرد؛ او در این باره گفت: «اگر هدف دشمن این است که با جنایات خود ما را بترساند، باید بداند که صحنه‌های قتل و کشتار مردم را بیشتر از گذشته برای پیوستن به مقاومت مصمم می‌کند».

به گفته هاشم صفی الدین، دشمن صهیونیستی از تخریب لبنان و انتقام از آن دریغ نخواهد کرد، اما معادلات مقاومت مانع از آن می‌شود و تجربه غزه نشان داد که مقاومت مؤثرترین است و مقاومت با ارتقای توان موشکی خود به دشمن پاسخ خواهد داد.

این مقام حزب‌الله در پاسخ به مقامات اسرائیل تأکید کرد: «دشمن در توهم به سر می‌برد و گمان می‌کند که می‌تواند حماس یا دیگر گروههای مقاومت را از بین برد؛ حماس و مقاومت باقی خواهند ماند و ساختمان‌ها و بیمارستان‌ها بهتر از قبل ساخته خواهند شد و مقاومت قوی‌تر خواهد شد، چرا که یک مقاومت حقیقی است».

هاشم صفی الدین همچنین به موضوع «راه‌حل دو دولتی» اشاره کرد و گفت که این راه‌حل پایان یافته و مقاومت تنها گزینه تضمین شده است.

«غازی حمد» عضو دفتر سیاسی «حماس» نیز روز گذشته در پاسخ به ادعاهای واشنگتن و تل‌آویو مبنی بر از بین رفتن قدرت این جنبش در نوار غزه و عدم تاثیرگذاری آن بر آینده، تصریح کرد: «بخشی از بافت ملی فلسطین هستیم و در کنار مقاومت خواهیم بود».
https://jahannews.com/vdcbawbw0rhbsfp.uiur.html
jahannews.com/vdcbawbw0rhbsfp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تفکر حماس نابود نمیشود...