يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۳

رژیم صهیونیستی ریشه‌ای در منطقه ندارد و فروپاشی قطعی است

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 858075
تهران- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی هیچ ریشه‌ای در حیات جغرافیای سیاسی این منطقه ندارد و قطعاً فرو خواهد پاشید.
رژیم صهیونیستی ریشه‌ای در منطقه ندارد و فروپاشی قطعی است
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین سلامی بعد از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه امروز جهان بیش از هر زمانی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد است، گفت: اگر ده‌ها سال می‌خواستیم با جهاد تبیین واقعیت شخصیت سیاسی آمریکا را به جهان نشان دهیم، نمی‌توانستیم قطره‌ای از این دریای آگاهی و الهام را نشان دهیم.

وی ادامه داد: شرط پیروزی در برابر ظالمان این است که مؤمنان در صحنه باشند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به حافظان قرآن استان تهران گفت: شما اهل قرآن هستید و می‌دانید که این‌ها بر روی زمین استکبار می‌کنند و توطئه شوم برای مسلمانان می‌چینند اما مکر آنان به اهل خود بازمی‌گردد و جز به اهل خود به فرد دیگر باز نمی‌گردد.

وی با بیان اینکه سرانجام مسلمانان پیروز خواهند شد، گفت: خداوند راهی برای غلبه کفار بر مسلمانان باز نگذاشته است اما شرط آن این است که ما در صحنه باشیم.

سلامی در صحنه بودن مؤمنان را آغاز یک فراز بزرگ دانست و با اشاره به جنگ غزه گفت:
صهیونیسم نمی‌تواند، با این شرارت و با یک تاریخ سرشار از بی‌رحمی و قساوت ادامه حیات دهد، مسیر زوال رژیم صهیونیستی همین است، دشمن هرگاه در مسیر فروپاشی پیش می‌رود، بیشتر سروصدا می‌‎کند و خطرناک‌تر می‌شود این خطر، خطر آستانه فروپاشی است ما مطمئن هستیم و می‌دانیم که چه می‌گذرد؛ به خداوند تکیه و این مسیر را طی می‌کنیم.

وی به عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: در جایی که اسرائیلی‌ها تمام تحرکات را زیر نظر دارند، همه حرکات را می‌سنجند و برآوردها را به روز می‌کنند و هر لحظه می‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، حداقل ۱۵۰۰ فلسطینی حمله کردند و در حین حمله و در خط مقدم که مستحکم‌ترین خطوط دفاعی در جهان است، حتی یک فلسطینی شهید و یک تیر هم شلیک نشد و همه سلاح‌ها از کار افتاد با اینکه شهرک‌نشینان همه مسلح بودند و ارتش اسرائیل در کنار نوار غزه دارای یک سیستم دفاعی مطمئن و مستحکم بود اما متوجه نشدند، هیچکس متوجه نشد و این مصداق آیه: «وَجَعَلنَا مِن بَینِ أَیدِیهِم سَدّا وَمِن خَلفِهِم سَدّا فَأَغشَینَهُم فَهُم لَا یُبصِرُونَ» است.

سلامی گفت: با همه این‌ها هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی‌ها از این همه جدارها، خاکریزها و موانع اطلاعاتی و امنیتی ناشناخته است و هیچکس اسرار این غلبه را نمی‌داند اما شاید بعدها روشن شود، امروز ظرفیت بازدارندگی رژیم صهیونیستی از هم گسسته است آمریکا نمی‌تواند رژیم را نجات دهد، نمی‌تواند به او تنفس مصنوعی دهد؛ رژیم صهیونیستی هیچ ریشه‌ای در حیات جغرافیای سیاسی این منطقه ندارد و قطعاً فرو خواهد پاشید.
https://jahannews.com/vdca0anam49nmw1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0anam49nmw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Belgium
با حرف ؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
حتما با اتحاد جهان اسلام اسرائیل نابود خواهد شد
United States
البته ظلم ریشه کن خواهدشد