دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

استقلال در خط حمله می‌تواند بهتر بازی کند/ نکونام فوتبال نتیجه‌گرا را خوب بلد است

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 858019
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جواد نکونام ابزار و مهره‌های خوبی دارد و می‌تواند در خط حمله تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشد.
استقلال در خط حمله می‌تواند بهتر بازی کند/ نکونام فوتبال نتیجه‌گرا را خوب بلد است
به گزارش جهان نيوز، علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی قابل قبولی انجام داد و موقعیت‌های خوبی برابر تراکتور خلق کرد. تراکتور یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و بازیکنان با کیفیتی دارد که در این دیدار هم چند فرصت گلزنی داشت، خصوصاً در اواخر بازی مهدی حسینی یک موقعیت مسلم را از دست داد.

وی ادامه داد: استقلال شایستگی و لیاقت کسب ۳ امتیاز را در دیدار مقابل داشت چون از هر نظر برتر از حریف بود. جواد نکونام و تیمش از لحاظ تکامل تیمی زمان بیشتری نیاز دارند تا با اقتدار بیشتری بازی‌ها را ببرند. نکونام توانایی درست کردن تیمی قدرتمند را دارد و اگر شرایط را به سمتی ببرد که روند پیروزی‌هایش ادامه داشته باشد، شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

*نتیجه‌گرایی نقطه قوت و هنر نکونام است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقطه قوت این تیم عنوان کرد: با توجه به اینکه استقلال مهره‌های خوبی دارد، می‌تواند خیلی راحت‌تر در بازی‌های لیگ برتر نتیجه بگیرد. خوشبختانه نکونام فوتبال نتیجه‌گرا را بلد است که این یک نقطه قوت و هنر است. به خاطر اینکه عملکرد مربیان نتیجه‌گرا به گونه‌ای است که حتی در روز‌هایی که تیم‌شان ۱۰۰ درصد آماده نیست، باعث برنده شدن بازی می‌شوند. در این زمینه نوع فوتبال نکونام و نام بزرگ استقلال به پیروز شدن هم کمک می‌کند.

*بلانکو می‌تواند گره‌گشای استقلال باشد
کارشناس فوتبال درباره نقطه ضعف استقلال گفت: آبی‌پوشان هنوز یک مقدار در خط دفاعی ضعف دارند. استقلال در فاز هجومی و خط حمله هم می‌تواند متنوع‌تر کار کند و تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشد چون نکونام بازیکنان و ابزار بسیار خوبی دارد.

لطیفی در پایان درباره کیفیت بلانکو و گلزنی‌اش در دیدار مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: بلانکو بازیکن حرفه‌ای است، اما در این چند بازی نشان داد که از اضافه وزن رنج می‌برد. او می‌تواند در استقلال گره‌گشا باشد که مقابل تراکتور هم گل قشنگی زد و عملکرد مطلوبی داشت.
https://jahannews.com/vdcizvav3t1awu2.cbct.html
jahannews.com/vdcizvav3t1awu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *