يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳
سردار سلامی:

غزه امروز به مدفن سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیانش تبدیل شده است

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 858014
فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه غزه امروز به مدفن سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیانش تبدیل شده است، گفت: آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و دیگران تصور می‌کنند که با غلبه بر کودکان می‌توانند صاحبان شوکت جدید در یک باریکه محاصره شده شوند.
غزه امروز به مدفن سیاست‌های آمریکا تبدیل شده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در اختتامیه همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی، اظهار داشت: تقارن این همایش با ترسیم افق‌های بلند و چشم‌اندازهای وسیع که توسط رهبر معظم انقلاب در دو روز اخیر منتشر شد نشان از اهمیت، ارزش و تاثیر این همایش دارد و در هم‌افزایی و توسعه مفاهیم بلند سیاست‌های دریایی جمهوری اسلامی تاثیرات قابل توجهی خواهد داشت.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران یک کشور ساحلی است و ما در کرانه‌های یکی از راهبردی‌ترین مناطق حیاتی جهان زندگی می‌کنیم تصریح کرد: اهمیت دریاها تا حدود زیادی شناخته شده است، دریاها بیش از 70 درصد وسعت زمین را به خود اختصاص دادند و کشورهای جهان در دریاها یک حق مالکیت مشاع دارند و 90 درصد تجارت جهان از جمله نفت، گاز و سایر کالاها از طریق دریاها صورت می‌گیرد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه کشورهای ساحلی توسط آب‌های آزاد یک انبساط و گستردگی جهانی پیدا می‌کنند، افزود: کشورهای ساحلی جهان به‌واسطه دریاهای آزاد در همسایگی هم قرار گرفته‌اند و مرزها در هم ادغام شدند و شاهد تعاملات در یک فضای بسیار گسترده هستیم.

وی به موقعیت ژئوپلیتیک دریاها به‌عنوان یک عنصر قدرت اشاره و بیان کرد: آمریکا که بین دو اقیانوس اطلس و آرام قرار دارد، از فرصت ساحلی بودن و اتصال به اقیانوس‌ها به‌گونه‌ای دیگر استفاده کرده است و از بستر دریا به‌عنوان ابزار انتقال سیاست سلطه‌طلبانه برای تسلط بر سایر نقاط زمین استفاده می‌کند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دریا روی ساختار قدرت و سازماندهی قدرت نظامی آمریکا تاثیر گذاشته است و با ناوهای هواپیمابر، ناوشکن‌ها و هواپیماهای مستقر در ناوها به‌دنبال انتقال جریان و سیاست متحرک سلطه هستند، افزود: در این میان کشورهای ساحلی دیگری هم هستند که پذیرای این تاثیر قدرت هستند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه ایران امروز همان ایران قبل از انقلاب از حیث موقعیت جغرافیایی، ریاضی و هندسی است، عنوان کرد: قبل از انقلاب، سیاست جغرافیا و راهبرد و غیره همه در خدمت یک قدرت بزرگتر بود و منجر به فلاکت و بدبختی ملت شده بود، اما بعد از انقلاب اسلامی جهت بردارهای ژئوپلیتیک تغییر و قدرت جغرافیایی به پیکره سیاسی کشور بازگشت.

وی انقلاب اسلامی را احیاکننده قدرت و شکوه از دست‌ رفته موقعیت ژئوپلیتیک کشور دانست و  تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تسلط بر این موقعیت به‌دست آمده و شکوه خود، بر میزان قدرت و تاثیرات بین‌المللی خود افزود و این تاثیر هر روز رو به افزایش است‌.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر تاثیرات هوش مصنوعی در موشک، پهپادها و شناورهای بدون سرنشین، ادامه داد: دریا بستری است که تاکتیک و عملیات و استراتژی برهم منطبق می‌شوند، امروز شاهد توانایی‌های نوظهور در بخش قابلیت‌های نبرد دریایی هستیم و فناوری در حوزه‌های مختلف در حال رشد است و قابلیت فنی و قدرت دفاع را متحول کرده و صحنه نبرد را تغییر می‌دهد.

وی با بیان اینکه "دریا" امروز یکی از محیط‌ها و بسترهای رشد فناوری‌های ماست چون با فرض تقابل با قدرت‌های بزرگ جهان، قدرت‌افزایی می‌کنیم و راهبرد آنان را می‌شناسیم و دشمنان نیز از پناهگاه‌های راهبردی خود خارج شده‌اند، گفت: قادریم حجم و دامنه قدرت دشمن را شناسایی کرده و برای از کار انداختن قدرت‌شان برنامه‌ریزی کنیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی‌های جوانان مستعد، هوشمند، مومن و دارای افق‌های بلند و آرمان‌های جهانی گفت: جوانان ایران جهانی فکر می‌کنند و ما صاحب فناوری هستیم و دریا در اختیارمان است، رهبر فرزانه انقلاب نیز ما را برای اهداف بزرگ تشویق و هدایت می‌کنند و این بزرگترین موهبت الهی است که ما برای رسیدن به قله‌های بزرگ، تحت تربیت و رهبری ایشان هستیم و مکتبی که ظلم و تحمل ظلم را نمی‌پسند می‌آموزیم.

وی با بیان اینکه غزه امروز به مدفن سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیانش تبدیل شده است گفت: آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و فرانسوی‌ها و دیگران تصور می‌کنند که با غلبه بر کودکان می‌توانند صاحبان شوکت جدید در یک باریکه محاصره شده شوند، اما حتی در این راه هم متوقف شده‌اند و این نشان دهنده پایان آنان است و تمام اجزای بقایشان به ابطال گراییده است‌ و از این پس مقامات صهیونیست و شهروندانشان نمی‌توانند کابوس مرگ را از درون قلب‌شان بیرون کنند و غزه پیروز است و این سنت الهی است.
https://jahannews.com/vdcdfj0joyt0kz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfj0joyt0kz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
خوب کارتون نباشه بذارید آمریکا و اسرائیل کاملا" گور به گور بشن
Iran, Islamic Republic of
غزه اولش مال مصر بود؟؟؟؟؟!!!! ، الان مصر هم بچه اش را تحویل نمیگیره
Iran, Islamic Republic of
١٢ هزار انسان بي گناه كشته شدند؟؟!!!