پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

کیفرخواست شبکه هرمی یونیک فاینانس

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 857606
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان با اعلام خبر انهدام شبکه هرمی یونیک فاینانس و دستگیری اعضای اصلی این شبکه گفت: کیفرخواست این پرونده صادر و پرونده به دادگاه ارجاع شده است.
کیفرخواست شبکه هرمی یونیک فاینانس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی زلقی در مورد پرونده شبکه هرمی یونیک فاینانس، اظهار داشت: پس از وصول حدود 61 شکایت رسیده مبنی بر اخذ وجوه کلان به‌میزان چند میلیارد تومان از شهروندان توسط متهمان پرونده با وعده دریافت رمزارز، بلافاصله موضوع به شعبه اول بازپرسی دادسرای مسجدسلیمان ارجاع شد.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی، سرتیم‌های شبکه مذکور که در قالب شبکه هرمی، بزه‌دیدگان را فریب می‌دادند، شناسایی شدند و 6 نفر از نامبردگان با قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

زلقی گفت: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

دادستان مسجدسلیمان در ادامه با تذکر اینکه هرگونه فعالیت هرمی به‌قصد جذب عضو، در قانون جرم‌انگاری شده و دارای مجازات سنگین است، از عموم شهروندان خواست به وعده‌های دروغین این افراد اعتماد نکنند و در صورت مشاهده این موارد، بلافاصله موضوع را به دادستانی گزارش کنند.
 
https://jahannews.com/vdcjyaeomuqeimz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyaeomuqeimz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *