پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱۵

درباره پدر شهید عجمیان

محسن مهدیان
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 857376
فرض کنید به‌جای پدر شهید عجمیان، پدر یکی از متهمان چنین ادعایی را در رسانه‌های خارجی مطرح می‌کرد. آن وقت چه می‌کردیم؟
جهان نيوز - محسن مهدیان: چند روز قبل پدر شهید عجمیان در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد که دکتر ولایتی در مسیر رسیدگی قضایی به پرونده قاتلان فرزندش دخالت کرده است؛ بعد هم برنامه را با قهر ترک کرد.

و اما چند نکته:

یکم؛ پدر شهید عجمیان حق دارد نسبت به مسیر رسیدگی به دادگاه فرزندش دچار سوءظن شود؛ به هر دلیل. نه پدر شهید عجمیان که هر کسی حق سؤال و شبهه دارد. مسئله این است که در مقابل این سوءتفاهم چه باید کرد؟

دوم؛ فرض کنید به‌جای پدر شهید عجمیان، پدر یکی از متهمان اغتشاشات چنین ادعایی را در رسانه‌های خارجی مطرح می‌کرد. آن وقت چه می‌کردیم؟ احتمالا مثل پدر مهسا چند‌ماه همه نهادها، سازمان‌ها، دوربین‌ها، گزارش‌ها، اعترافات و... را به‌خط می‌کردیم تا سوءتفاهم حل شود. غیر از این‌ است؟ حق هم همین است. همان اقدامات روشنگرانه‌ای که در قبال ماجرای آرمیتا انجام شد.

سوم؛ اما پدر شهید عجمیان‌ها مظلومند؛ نه به‌خاطر اینکه ادعایشان درست است. این پدر داغدیده است؛ آن‌هم چه داغ سنگینی با چه وسعت و عمقی. طبیعی است اگر خبری به گوش او برسد ولو نامعتبر، عنان از کف بدهد و اما مظلوم است؛ چون وقتی داد می‌زند صدایش کمتر شنیده می‌شود. احتمالا خیال‌ها از او جمع است که جز آه و فغان، قدمی برنمی‌دارد.

چهارم؛ ‌ای کاش دستگاه قضایی سراغ این پدر داغدیده برود و قدم به قدم مراحل دادگاه را برای او تشریح و رسانه‌ای کند؛ از زوایای مختلف و به روش‌های گوناگون؛ تکذیب کافی نیست. ادعای این پدر و مادر، خبر حاشیه‌ای یک رسانه نیست که تکذیب شود و ‌ای کاش دکتر ولایتی محترم سراغ این پدر نازنین رفته و برایش توضیح دهد که چرا دچار سوءتفاهم شده است؛ این انتظار هم زیاد نیست.

پنجم؛ روشنگری برای مردم از اوجب واجبات است، اما برای خانواده شهدا، مجاهدین و مستضعفین که میراث‌داران این سرزمین‌ هستند حق این است که حرف دل‌شان با سعه‌صدر بیشتری شنیده شود و اگر خدای ناکرده گلایه و شبهه‌ای‌ هست، برطرف شود. حق نیست این گلایه‌ها بر سینه این پدر سنگینی کند. داغ روح‌الله کم داغی نیست.
https://jahannews.com/vdcd550j9yt0ks6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd550j9yt0ks6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of

حزب اللهی ها مظلومیتشان مضاعف است
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه وسابقه دارد؟!!!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
. یعنی ایشان نقل قول ازشنیده ها کرده !!
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
Iran, Islamic Republic of
کاملآ درسته
محمد
Iran, Islamic Republic of
من حرف پدر شهید اعجمیان رو یک اتهام اثبات نشده میدوونم که اگه ثابت نشه باید براش اعلام جرم بشه .
Iran, Islamic Republic of
پس چرا این حرف را (محاکمه شود) در مورد پدر مهسا امینی نزدی که کذاب بودنش اظهر من الشمس است؟!
هالو
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید عله ایشان اعلام جرم بشه که چرا فرزندش رو اینطور تربیت کرده که با بی ادبی جلوی یک پزشک متعهد و همسر معصومش زیادتر دست و پا نزده!!!!!!///؟؟؟؟؟
قدرت
Iran, Islamic Republic of
خودش به نوعی اعتراف کرده که دخالت داشته اما نویسنده میگه ارشادش کنید !!!
قدرت
Iran, Islamic Republic of
مشاور ولایتی گفته که ایشان اهل سیاسی کاری نیست،!!...اما عملکردش چیز دیگه ای رو میگه
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به محمّد :
مثل اینکه شماهنوز بیانیۀ نزدیکان آقای ولایتی و دخالت و توصیۀ او را به دستگاه قضایی متوجه نشدی که سریع پدر شهد را هم متهم کردی !
قدرت
Iran, Islamic Republic of

همه دیدن و خوندن که حکم سنگین صادر شد
Iran, Islamic Republic of
بسیار بجا وبحق بود.
Iran, Islamic Republic of
....
مرتضی
در اصل توفیق شهادت معامله با خداست