دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

«عصر‌جدید» عصر فلسطین است

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 856875
ایمان قیاسی مجری برنامه عصرجدید درباره کودک‌کشی رژیم اسرائیل این اقدام را در تمام دنیا محکوم شده دانست و گفت که حاضرم برای کودکان غزه برنامه اجرا کنم البته امیدوارم با این اوضاعی که به راه انداخته اند کودکی باقی بماند.
«عصر‌جدید» عصر فلسطین است
به گزارش جهان نيوز، ایمان قیاسی مجری تلویزیون در گفت‌و‌گو با فارس، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: جنایت کودک‌کشی در تمام دنیا محکوم شده است و ما هم از این اتفاق متاثر هستیم و تصاویر دردناکی که رژیم صهیونیستی در غزه ایجاد می‌کند جز اینکه نفرت مردم را نسبت به خودش افزایش می‌دهد، نتیجه دیگری ندارد.

مجری برنامه عصر‌جدید افزود: ما کار خاصی از دستمان بر نمی‌آید اما با کمال میل حاضر هستم برای کودکان غزه برنامه اجرا کنم. البته امیدوارم با این اوضاعی که به راه انداخته‌اند کودکی باقی بماند؛ آنها هم حق زندگی دارند.

وی تصریح کرد: آدم وقتی چشم های آن کودکان را می بیند قلبش میلرزد.، من خودم بچه دارم و نمی‌توانم تصور کنم که فرزندم حتی یک ثانیه در آن شرایط قرار بگیرد.
 
https://jahannews.com/vdcgu397nak9n74.rpra.html
jahannews.com/vdcgu397nak9n74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *