جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

کمک ۴۵۵ میلیارد ریالی ایرانیان به مردم غزه

سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 856791
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: با گذشت ۲۱ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین به بیش از ۴۵۵ میلیارد ریال رسید.
کمک ۴۵۵ میلیارد ریالی ایرانیان به مردم غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی اظهار کرد: پویش "بشردوستی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی، از ۱۷ مهرماه آغاز شد.

سلیمی بیان کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش‌ها در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز یکشنبه ۷ آبان ماه، بیش از ۴۵۵ میلیارد در غالب پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر واریز شده است.

رئیس سازمان داوطلبان یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.
https://jahannews.com/vdcdn90jfyt0k56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdn90jfyt0k56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مگر اونها ريال هم قبول مي كنند ؟؟